استاندار لرستان:

کانون اندیشه ورز نخبگان در لرستان تشکیل شود

شفقت گفت: وی افزود: کانون اندیشه‌ورز باید با استفاده از ظرفیت نخبگانی استان تشکیل و در آن علاوه بر رصد عملکرد سازمان یک نظام تحول‌گرا در حوزه‌های مختلف تدوین شود.
کد خبر: ۶۸۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱ - 10August 2024

کانون اندیشه ورز نخبگان در لرستان تشکیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان امروز (شنبه) در دیدار با مدیران و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: در سازمان مدیریت باید با تشکیل کانون اندیشه‌ورزی از نظام مدیریت اداری خارج و با نگاه تحولی به سمت مدیریت جهادی و میدانی حرکت شود.

وی افزود: کانون اندیشه‌ورز باید با استفاده از ظرفیت نخبگانی استان تشکیل و در آن علاوه بر رصد عملکرد سازمان یک نظام تحول‌گرا در حوزه‌های مختلف تدوین شود.

استاندار لرستان، اظهار کرد: در کانون اندیشه‌ورزی علاوه بر تدوین نظام مدیریتی تحول‌گرا باید نسبت به اصلاح این ساختار مدیریتی برنامه‌ریزی شود.

شفقت، افزود: احصای اولویت‌ها در مسائل و شناسایی الزامات برون‌رفت از آنها، چگونگی استفاده از ظرفیت حوزه و دانشگاه و احصا ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات استانی نیز باید در دستور کار کانون اندیشه‌ورز قرار گیرد.

وی تأکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید به‌گونه‌ای عمل کند که در تمامی دستگاه‌های اجرایی تنیده شده باشد.
    
استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ استان، تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای عملکرد که زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار