دستگاه‌های اجرایی مکلف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

هاشمی مهر» گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همکاری کنند.
کد خبر: ۶۸۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶ - 10August 2024
دستگاه‌های اجرایی مکلف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد،«سید جواد هاشمی مهر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، اظهار داشت: اجلاسیه‌ها و یادواره‌ها در حد مطلوب برگزار شدند و رزمایش فصل شیدایی یک رویداد ارزشمند در استان است.
 
هاشمی مهر افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های فرهنگی، قرآنی، هنری دفاع مقدس و... تا ۲۰شهریور در پارک مهرورزی یاسوج دایر است. 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در دوسال گذشته کار بسیار خوبی بوده است که در استان برگزار شده و امسال نیز باید همه دستگاه‌های استان به این حوزه ورود کنند و از ایثارگران کارمند خود تجلیل کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال پنج شهید گمنام در استان آورده می‌شود که باید همه دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی‌های لازم را داشته باشند.
 
این مسئول گفت: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت اعتبارات پیش بینی شده است و چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس مستلزم آن است که در این زمینه نهایت همکاری صورت گیرد.
 
 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار