معاون استاندار لرستان:

خبرنگاران جهادگران تبیین هستند

مرادی گفت: خبرنگاران به عنوان جهادگران عرصه تبیین در رفع مشکلات موجود جامعه در تلاش بوده و در این راستا توانسته‌اند اقدامات گسترده‌ای را انجام دهند.
کد خبر: ۶۸۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳ - 10August 2024

خبرنگاران جهادگران تبیین هستندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، مسلم مرادی امروز ( شنبه) در مراسم بزرگداشت و تجلیل از فعالان حوزه خبر و رسانه بروجرد که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت چالش‌ها و رفع موانع و مشکلات شهرستان تنها با همکاری و مساعدت همه دستگاه‌ها و حضور خبرنگاران انجام می‌شود.

وی  افزود: خبرنگاران به عنوان جهادگران تبیین در جامعه در تلاش هستند و باید در چارچوب قانون برای رفع مشکلات اقدام کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: خبرنگاران با استقلال در اطلاع‌رسانی می‌توانند زمینه رفع مشکلات را فراهم کنند و این استقلال در خبررسانی آنان را به سمت موفقیت هدایت می‌کند.

مرادی بیان کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای باید با به‌روزرسانی دانش رسانه‌ای خود بتوانند با ابزار و شیوه‌های نوین جدید به جنگ رسانه‌های غربی بروند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه افزود: خبرنگاران باید با بررسی وضعیت موجود، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو در جهت اطلاع‌رسانی دقیق اقدام کنند تا دشمنان نظام از برخی اخبار و موضوعات سوءاستفاده نکنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: در دولت شهید رئیسی اقدامات فراوانی در خصوص رفع مشکلات کشور برداشته شد که رسانه‌ها نیز با انعکاس این اخبار خوب، زمینه اطلاع‌رسانی و تزریق اخبار مثبت به جامعه را فراهم کردند.

مرادی با اشاره به وضعیت موجود کشور در منطقه، تصریح کرد: با توجه به وضعیت کشور و شیطنت‌های دشمنان انقلاب، کشور ما در وضعیت خاصی قرار دارد و رسانه‌ها می‌توانند در جنگ رسانه‌ای به وضعیت موجود کمک کنند.

وی اظهار کرد: حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه نیز توسط رسانه‌ها به جهان منعکس شد و چهره پلید این جنایتکاران برای جهان مشخص شد
 در این نشست صمیمانه، برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان مسائل و موضوعات مرتبط با رسانه پرداختند و از خبرنگاران و فعالان رسانه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار