فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛

امروز رسانه حال خوبی ندارد

عمو مهدی گفت: رسانه‌های دنیا خبر‌ها را هر گونه که می‌خواهند منتشر می‌کنند و این نشان‌دهنده این است که مسئله خبر مورد ظلم واقع شده است.
کد خبر: ۶۸۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸ - 10August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار مرتضی عمو مهدی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، امروز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران، ضمن تبریک این روز، اظهار داشت: امروز رسانه حال خوبی ندارد. رسانه‌امروز رسانه حال خوبی نداردهای دنیا خبرها را هر گونه که می‌‌خواهند منتشر می‌کنند و این نشان دهنده این است که مسئله خبر مورد ظلم واقع شده است.

وی در ادامه بیان کرد: رسانه امروز در اختیار اربابانشان است. رسانه‌ها می‌توانند در خدمت صلح باشند اما وسیله جنگ و جنگ افروزی شده‌اند. رسانه‌ها می‌توانند وسیله ترویج اخلاق حسنه و ابزاری برای گفتگوی بشری باشند و نگاههای خوبشان را به زندگی بشر با هم به اشتراک بگذارند ولی متأسفانه این در دنیا وجود ندارد.

سردار عمو مهدی گفت: رسانه امروز بیشتر تحمیل عقاید عده‌ای بر عده دیگر شده است و منافع قدرتمندان را در نظر می‌گیرند تا مستضعفین.

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به موضوع تروریست‌سازی در دنیا تأکید کرد: تروریست‌های عالم، ایران و سپاه را تروریست معرفی می‌کنند و این در حالی است که بزرگترین تروریست دنیا آمریکاست و بارها خودشان به این موضوع اذعان داشته‌اند. 

وی در ادامه افزود: تروریست‌ها رسانه‌ها را اجبار می‌کنند که ایران را تروریست معرفی کنند و همه اینها نشان دهنده این است که رسانه حالش خوب نیست. چرا که یکصد و بیست هزار نفر را آمریکا به بهانه بمب هسته‌ای از بین می‌برد و رسانه‌های دنیا از پوشش رسانه‌ای آن امتناع می‌کنند و آن را بایکوت خبری می‌کنند.

سردار عمو مهدی با اشاره به موضوع فلسطین تأکید داشت: تا ابد موضوع فلسطین به عنوان یک ننگ رسانه‌ای بر پیشانی رسانه‌های دنیا خواهد ماند و این مظلومیت مردم فلسطین را باید پاسخگو باشند. در موضوع فلسطین رسانه‌های دنیا حتی جای ظالم و مظلوم را عوض کرده‌اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در خاتمه بیان کرد: رسانه باید آنچه بر خیر و صلاح جامعه است منتشر کند و این انتشار باید نه با نگاه شیطنت آمیز بلکه با پیگیری صحیح باشد. امروز نبرد، نبرد روایت است و خبرنگار علاوه بر اینکه باید یک هنرمند خوب باشد، می‌بایست روایتی خوب از وقایع داشته باشد چرا که حتی در جنگ موشکها نیز پشتوانه، نبرد روایتهاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها