حماس:

شورای امنیت برای متوقف‌سازی جنایت‌های اشغالگران جلسه اضطراری تشکیل دهد

نائب‌رئیس جنبش حماس در نوار غزه تاکید کرد: صهیونیست‌ها که در مقابله با مقاومت به استیصال رسیده‌اند، خشم و عصبانیت خود خود را بر سر غیرنظامیان بی‌گناه خالی می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ - 10August 2024

 به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، «خلیل الحیه»، نائب‌رئیس جنبش حماس در نوار غزه تاکید کرد: جنایت رژیم صهیونیستی در محله الدرج بیانگر تداوم سیاست اشغالگران در نسل‌کشی مردم فلسطین است.

شورای امنیت برای متوقف‌سازی جنایت‌های اشغالگران جلسه اضطراری تشکیل دهد

الحیه با بیان اینکه نتانیاهو به هنگام سفر اخیر خود به آمریکا چراغ سبز این کشور را برای تداوم جنایت‌ها به دست آورد، تصریح کرد: ما خواهان برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت برای متوقف کردن این جنایت‌ها و تجاوزات صهیونیست‌ها هستیم.

وی افزود: هیچ توجیهی برای اقدام اشغالگران در کشتار زنان و کودکان وجود ندارد، صهیونیست‌ها که در مقابله با مقاومت به استیصال رسیده‌اند، خشم و غضب خود خود را بر سر غیرنظامیان بی‌گناه خالی می‌کنند.

 الحیه تصریح کرد: هرچقدر که اشغالگران برای ایجاد مانعی موهوم میان مقاومت و مردم ما تلاش کند، ناکام خواهد ماند، مردم ما در حمایت از مقاومت یکپارچه و واحد هستند و مقاومت به مسئولیت خود در ایستادگی در برابر اشغالگران و دفاع از مردم با امکاناتی که دارد، ادامه خواهد داد.

وی در پایان گفت: هدف مقامات اشغالگر از جنایات مستمر خود، کوچاندن اجباری ساکنان نوار غزه است، اکنون موضع مطلوب و مورد انتظار از کشور‌های عربی و اسلامی، تنبیه اشغالگران مانند بستن سفارتخانه‌ها و احضار سفراست. در حمله بامداد امروز اشغالگران اسرائیلی به مدرسه التابعین در غزه بیش از ۱۰۰ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار