معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه:

جنگ مقاومت با اسرائیل بین المللی شده است

سردار «مسجدی» با بیان این‌که جنگ مقاومت با اسرائیل بین المللی شده است، گفت: اگر چند روز سر و کله آمریکایی‌ها در آنجا پیدا نشود دچار مشکل می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹ - 10August 2024

جنگ مقاومت با اسرائیل بین المللی شده استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «ایرج مسجدی» معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه امشب در یازدهمین سالگرد شهید «اسماعیل حیدری» که در حسینیه سپاه آمل برگزار شد، با اشاره به جنگ غزه و جنایتکاری‌های اسرائیل غاصب اظهار داشت: جنایت‌های زیادی را از جمله به شهادت رساندن شهید «اسماعیل هنیه» انجام داده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه اسرائیل با کودک، زنان و بچه‌ها جنگ می‌کنند، گفت: اما مردم مظلوم همچنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب نتوانست اسرای خود را از دست مقاومت آزاد کند و امروز اسرائیل تقاضای مذاکره می‌کند، اما شروط مذاکره را حماس تعیین می‌کند و فرماندهان حماس و مقاومت از مکتب اسلام درس گرفته‌اند.

این مسئول با بیان این‌که بیش از یک میلیون نفر اسرائیلی‌ها در غزه آواره شده‌اند، تصریح کرد: از آغاز جنگ تا امروز اشغالگران در مناطق و جا‌های مخفی که درست کرده‌اند به سر می‌برند و مسائل و تبعات اجتماعی زیادی برای آنان ایجاد شده است.

سردار مسجدی با عنوان این‌که در بحث جبهه مقاومت در هیچ دوره‌ای از تاریخ، صهیونیست‌ها اینقدر کشته نداده بودند، اضافه کرد: تاکنون این قدر نیرو‌های زیادی از آنان منهدم شده و این‌قدر درگیر عملیات‌های موشکی نبودند.

این مسئول با بیان اینکه ارتش اسرائیل مضمحل و فلج شده است و اگر ارتش‌های بزرگ دنیا و آمریکا و ... در کنارش قرار نگرفته بود به دست مقاومت فلسطینی تار و مار شده بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با بیان این‌که جنگ مقاومت با اسرائیل بین المللی شده است، بیان کرد: اگر چند روز سر و کله آمریکایی‌ها در آنجا پیدا نشود دچار مشکل می‌شوند.

وی با اظهار اینکه نباید فکر کنیم که رژیم غاصب پیروز میدان است، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مردم فقیر و بی‌پناه را آماج حملات و تهاجم قرار داده است.

سردار مسجدی با اظهار اینکه هنوز بیش از ۱۰ درصد توان و امکانات مقاومت حماس در نبرد با اسرائیل استفاده نشده است، گفت: رژیم غاصب اسرائیل هنوز هیچ پیروزی به دست نیاورده است و ادعای آنان برای نابودی حماس و اخراج مردم غزه نتیجه نداد و با آنکه مردم غزه شهید دادند و مجروح شدند، اما حاضر نشدند سرزمین خود را در غزه ترک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها