واکنش آمریکا به جنایت جدید اسرائیل در غزه

سخنگوی کاخ سفید شامگاه شنبه در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه التابعین در غزه اعلام کرد که آمریکا از گزارش‌ها در این باره به شدت نگران است.
کد خبر: ۶۸۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ - 10August 2024

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، سخنگوی کاخ سفید شامگاه شنبه به جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین در غزه واکنش نشان داد.

واکنش آمریکا به جنایت جدید اسرائیل در غزه

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: «درباره گزارش‌ها در خصوص کشته شدن غیرنظامیان در پی حمله‌ای که نیرو‌های اسرائیلی علیه یک مدرسه انجام دادند به شدت نگران هستیم».

وی اضافه کرد: «ما در ارتباط با همتایان اسرائیلی خود هستیم که اعلام کردند مقامات برجسته‌ای در حماس را هدف قرار داده‌اند و از آنها خواسته‌ایم تا جزئیات بیشتری ارائه دهند».

سخنگوی کاخ سفید گفت: «کشتار تعداد زیادی از غیرنظامیان در جنگ غزه همچنان ادامه دارد».

دفاع مدنی غزه بامداد امروز اعلام کرد که در پی بمباران مدرسه التابعین در هنگام نماز صبح، آتش‌سوزی شدیدی روی داد و پیکر‌های بسیاری از شهدا در آتش سوخت. در این جنایت بیش از ۱۰۰ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به ارتکاب این جنایت جدید اعتراف و مانند همیشه در توجیه آن ادعا کرد که این مدرسه مرکز فعالیت حماس بوده و به همین دلیل هدف بمباران قرار گرفته است. جنایتی که به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از کودکان، زنان و سالمندان فلسطینی که هنوز در خواب بودند و نیز ده‌ها فلسطینی که برای ادای نماز صبح آماده می‌شدند، منجر شد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها