شهردار یزد خبر داد؛

اعزام ۲۵ دستگاه اتوبوس برای خدمت به زائرین اباعبدالله به پایانه مرزی شلمچه

محی الدینی با اشاره همایش بین المللی پیاده روی اربعین حسینی، گفت: تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری برای جابجایی زائرین به پایانه مرزی شلمچه اعزام شدند.
کد خبر: ۶۸۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳ - 10August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «ابوالقاسم محی الدینی» شهردار یزد در مراسم بدرقه خادمین حمل و نقل درون مرزی شهرداری یزد با بیان این که تعداد ۵۰ نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل همگانی یزد با ۲۵ دستگاه اتوبوس برای جابجایی و سرویس دهی زائران اربعین حسینی به صورت شیفتی خدمت رسانی کنند، افزود: همچنین یک اکیپ فنی نیز رانندگان را پیشتیبانی می‌کنند.

شهردار یزد با بیان این که با توجه به ۲۴ ساعته بودن مرز شلمچه، تمامی ناوگان حمل و نقل به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند، ادامه داد: ۳۰ درصد ناوگان حمل و نقل همگانی یزد به مدت ۱۵ روز در اختیار زائران اربعین است و با همکاری رانندگان دیگر با افزایش شیفت کاری خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نخواهد شد.

محی الدینی افزود: همچنین برای مدیریت نرخ کرایه اتوبوس با توجه به افزایش تقاضا برای سفر، تعدادی اتوبوس هم به معادن بزرگ اطراف شهر یزد ارسال می شود تا آنها اتوبوس‌ های برون شهری خود را برای افزایش ناوگان به امر جابجایی زائران اختصاص دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها