رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی:

فراجا مظهر اجرای احکام الهی و مسئول صیانت از ارزش‌ها است

حجت‌الاسلام رامیار گفت: اساساً فراجا مظهر اجرای احکام الهی است و این قدرت برای اجرای قانون است و نمی‌تواند کوتاهی و قصور دیگران را دلیل عدم انجام وظیفه خود بداند چرا که مجموعه انتظامی مسئول حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی است.
کد خبر: ۶۸۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱ - 11August 2024

فراجا مظهر اجرای احکام الهی و مسئول صیانت از ارزش‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی در جمع بانوان شاغل در فرماندهی انتظامی کلانشهر مشهد با تقدیر از تلاش کارکنان انتظامی در اجرای طرح نور به نقش زن در طول تاریخ در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جایگاه بانوان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و نباید به بهانه‌های مختلف جایگاه آنها را متزلزل کرد.

وی افزود: همه باید به تعالیم و دستورات قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام عمل کنیم چرا که هیچ دینی همانند اسلام جایگاه و عظمت زن را محترم نشمرده و اسلام به تمام جفا‌هایی که در طول تاریخ به زن شده پاسخ داده و ملاک برتری را از جنسیت خارج کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی به اهمیت اجرای طرح نور پرداخت و ادامه داد: طرح نور گامی اساسی در مقابله با بروز ناهنجاری‌ها اجتماعی است و از آنجا که مسئله حجاب یک مسئله فرهنگی و اجتماعی است، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام رامیار تصریح کرد: موضوع عفاف و حجاب از مصادیق بسیار مهم در دین و قانون بوده و دشمن این را به خوبی می‌داند. دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترویج فمنیسم، امانیسم و خودمحوری، گسترش بی‌بندوباری اخلاقی تمام تلاش خود را بکار بسته‌اند تا با ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی بعد از موضوعات امنیتی ایران اسلامی را دچار چالش کنند.

وی گفت: دشمن در زمینه آموزش و عملیات روانی در حال تلاش است و این مهمترین موضوعی است که دشمن آن را دنبال می‌کند و تهدید بسیار جدی و زیربنایی است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به نقش سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده، بیان داشت: بحث عفاف و حجاب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. امروز استحکام بنیان خانواده با بی‌حجابی مورد تهدید است چراکه برهنگی و بی‌حجابی حد و مرز ندارد.

حجت‌الاسلام رامیار خاطرنشان کرد: فراجا اساساً مظهر اجرای احکام الهی است این قدرت برای اجرای قانون است و نمی‌تواند کوتاهی و قصور دیگران را دلیل عدم انجام وظیفه خود بداند چراکه مجموعه انتظامی مسئول حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی است.

وی تاکید کرد: اگر شهروندان تنها به این معنای اساسی پی ببرند که شناخت ماموریت‌های پلیس و دشورای‌های پیش‌روی آنان چه سطح و توانی را طلب می‌کند بی‌شک سبب آن خواهد شد که همراهی شهروندان با نیرو‌های پلیس به بالاترین سطح خود برسد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی ابراز داشت: تنها راه باقی مانده برای دشمن فضای مجازی و نفوذ در ذهن‌ها است و دشمن ایمان و آگاهی جوانان ما را هدف گرفته است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها