یادواره شهید «ابراهیم بیدی» برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سرگرد «ابراهیم بیدی» از شهدای دوران دفاع مقدس نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ - 11August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سرگرد «ابراهیم بیدی» از شهدای دوران دفاع مقدس نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور امیر سرتیپ دوم «محمدرضا ملاابراهیمی» معاون مهندسی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ دوم «اباذر جوکار» رئیس موزه و تاریخ‌نگاری این نیرو و خانواده این شهید ولامقام، در معاونت مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

یادواره شهید «ابراهیم بیدی» برگزار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین «قاسمیان» رئیس عقیدتی سیاسی معاونت مهندسی نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم، با بیان این‌که تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است، اظهار داشت: شهدا با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، درس فداکاری، وفاداری، ازخودگذشتگی، شجاعت و صداقت آموختند و آن را در عمل نیز به اثبات رساندند.

حجت‌الاسلام قاسمیان افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا باعث انتقال فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و فداکاری در راه ارزش‌ها و اعتقادات به نسل جوان می‌شود و غیرت و حمیت دینی را در جامعه افزایش می‌دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی معاونت مهندسی نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: خانواده معظم شهدا نمادی از صبر، استقامت، ایثار و فداکاری هستند و امروز شاهدیم که اغلب این خانواده‌های بزرگوار در جایگاه‌های والایی قرار دارند و خانواده‌هایی موفق در سطح جامعه هستند.

خاطرنشان می‌شود؛ سرگرد شهید «ابراهیم بیدی» متخصص توپخانه زمین به هوای «اسکای گارد» پدافند هوایی ارتش بود که در قرارگاه عملیاتی «رعد» برای دفاع از کشور در حین مواجهه با هواپیما‌های دشمن بعثی، در منطقه «امیدیه» به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها