فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

حضور ۵۵۰ دانش آموز مازندران در دوره آموزشی و توانمندسازی «یاوران ولایت»

سردار «مسلمی» از حضور ۵۵۰ دانش آموز مازندران در دوره آموزشی و توانمندسازی «یاوران ولایت» خبر داد و تشکیل شورا‌های دانش آموزی استان را یکی از اهداف آن برشمرد.
کد خبر: ۶۸۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 11August 2024

حضور ۵۵۰ دانش آموز مازندران در دوره آموزشی و توانمندسازی «یاوران ولایت»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آئین افتاحیه دوره آموزشی و توانمندسازی یاوران ولایت ویژه دانش‌آموزان دختر واحد‌های مقاومت پیشگام بسیج دانش آموزی مدارس سراسر استان امروز با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد.

سردار «مسلمی» در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این دوره ۵۵۰ نفر از بهترین دانش آموزان استان شرکت کردند اظهار داشت: پیاده کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی و تربیت نیروی انسانی را از اهداف این دوره آموزشی است.

وی با بیان اینکه این دوره یکی از دوره‌های تشکیلاتی برای فراگیری ایفای نقش و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب است، افزود: این دوره برای بالابردن توانمندی‌های تشکیلاتی فرماندهان واحد‌های دانش آموزی برگزار می‌شود تا شورا‌های دانش آموزی در استان شکل گیرد. در این مسیر آموزش و پرورش و سپاه شهرستان‌ها نقش چشمگیری داشته‌اند و پشتیبانی لازم برای برپایی این دوره صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها