فرمانده سپاه استان البرز:

روایتگری ظرفیت‌ها، کلید توسعه استان البرز است

سردار «حیدرنیا» با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان البرز در حوزه‌های مختلف، از رسانه‌ها خواست تا با برجسته‌سازی این ظرفیت‌ها و ارائه راهکار‌های مناسب، در تحقق اهداف توسعه‌ای استان نقش فعالی ایفا کنند.
کد خبر: ۶۸۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ - 11August 2024

روایتگری ظرفیت‌ها، کلید توسعه استان البرز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی، با بهره‌گیری از ابزار‌های رسانه‌ای پیشرفته و جنگ روانی، تلاش می‌کنند تا با ایجاد شائبه، انتشار اخبار دروغ و تحریف واقعیت‌ها، بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند، اظهار داشت: دشمنان ما به خوبی می‌دانند که افکار عمومی یکی از مهم‌ترین ارکان قدرت نظام است و به همین دلیل با استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی، به دنبال تضعیف این ارکان هستند؛ در چنین شرایطی، روایتگری صادقانه و شفاف از واقعیت‌ها، نه تنها سدی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمن خواهد بود، بلکه می‌تواند با پاسخگویی به موقع به شبهات و شایعات، مانع از نفوذ دشمن به افکار عمومی شود.

وی افزود: رسانه‌های داخلی نقش بسیار مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن ایفا می‌کنند و می‌تواند با افزایش آگاهی مردم نسبت به توطئه‌ها، مانع از نفوذ دشمن به افکار عمومی شود و همچنین، ارائه اخبار امیدبخش و موفقیت‌های نظام، می‌تواند به تقویت روحیه امیدواری و اعتماد مردم به نظام کمک کند.

این مسئول ادامه داد: وحدت و انسجام ملی بیش از هر زمان دیگری ضروری است، روایتگری صادقانه و شفاف از واقعیت‌ها، می‌تواند به تقویت وحدت و انسجام ملی کمک کرده و مانع از سوءاستفاده دشمنان از اختلافات شود و با ارائه تصویر روشنی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و چالش‌های پیش رو، می‌توانیم زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در حل مشکلات کشور فراهم کنیم.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: نهاد‌های فرهنگی نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی دارند و با تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه کمک کرده و مانع از نفوذ فرهنگ بیگانه شود و تولید آثار فرهنگی متناسب با نیاز‌های جوانان، می‌تواند به جذب آنها به سمت ارزش‌های اسلامی کمک کند.

وی با اشاره به تجربه‌های موفق در این زمینه عنوان کرد: هر کجا که روایت‌ها با مردم صادقانه در میان گذاشته شده، نه تنها مشکلی پیش نیامده، بلکه موجب افزایش اعتماد و همدلی مردم شده است.

فرمانده سپاه البرز، با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، از خبرنگاران خواست تا با رویکرد مطالبه‌گری، بر پیگیری مطالبات مردم و انعکاس اقدامات مسئولان در جهت رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم تمرکز کنند.

سردار حیدرنیا با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان البرز در حوزه‌های مختلف، از رسانه‌ها خواست تا با برجسته‌سازی این ظرفیت‌ها و ارائه راهکار‌های مناسب، در تحقق اهداف توسعه‌ای استان نقش فعالی ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها