فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد:

امید آفرینی، وظیفه اصلی خبرنگاران و صاحبان رسانه است

سرهنگ ریحانی گفت: امید آفرینی، وظیفه اصلی خبرنگاران و صاحبان رسانه است و خبرنگاران با انعکاس واقعیت‌ها و تلاش‌های خادمان ملت در ایجاد وحدت و اعتماد آفرینی مؤثر می‌باشند.
کد خبر: ۶۸۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ - 11August 2024

امید آفرینی، وظیفه اصلی خبرنگاران و صاحبان رسانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی،‌ سرهنگ پاسدار «عباسعلی ریحانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد به مناسبت روز خبرنگار در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به برگزار شد اظهار داشت: امید آفرینی، وظیفه اصلی خبرنگاران و صاحبان رسانه است و خبرنگاران با انعکاس واقعیت‌ها و تلاش‌های خادمان ملت در ایجاد وحدت و اعتماد آفرینی مؤثر هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بجنورد ادامه داد: کلید واژه «امید» در زمان حاضر نیاز اصلی کشور و ملت انقلابی ایران است و اقدامات گسترده‌ای که توسط مسئولان در این انقلاب انجام می‌شود مایه امید برای مردم است.
 
سرهنگ ریحانی افزود: در هشت سال دفاع مقدس این تلاش خبرنگاران بود که با به تصویر کشاندن رشادت رزمندگان و شهدا، یاد آنان زنده مانده است. البته زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و قطعا اجر و مزد خبرنگاران کمتر از شهادت نیست؛ امروز نیز اصحاب رسانه و قلم در مقابل امپراطور جنگ رسانه‌ای ایستاده‌اند و حقانیت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها