مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد؛

اعزام ۳۰ پزشک بسیجی خراسان شمالی به کربلا

شمشیریان گفت: یک تیم پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ایجاد شده است. این تیم تا هفته اول شهریور در کربلای معلی موکب اصحاب خراسانی ساحه العلما، شارع الحر مستقر و به زائران خدمات می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ - 11August 2024

اعزام ۳۰ پزشک بسیجی خراسان شمالی به کربلابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی،‌ «مسعود شمشیریان» مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک تیم پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شده است. این تیم تا هفته اول شهریور ماه در کربلای معلی موکب اصحاب خراسانی ساحه العلما، شارع الحر مستقر و به زایران خدمات می‌دهند.

بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: خدمات این تیم معاینه پزشک عمومی، خدمات پرستاری و مامایی همراه دارو رایگان به زائرین ارائه می‌شود.

شمشیریان افزود: همچنین یک تیم درمانی جهت ارائه خدمات به زائرین پیاده علی بن موسی الرضا (ع) در حصار گرمخان از سوم شهریور تا ششم شهریور ماه مستقر می‌شود. تیم اورژانس خراسان شمالی متشکل از ۱۶ نیروی متخصص با چهار دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین به مرز عراق اعزام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان شمالی گفت: این کاروان تا ۲ هفته خدمات پزشکی و اورژانسی به زائران اربعین ارایه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها