مسئول بسیج سازندگی البرز:

هر خانه باید به یک کارخانه تبدیل شود

سرهنگ «فلاحتکار» در پیامی ضمن تبریک ۲۱ مرداد روز حمایت ازصنایع کوچک گفت: هر خانه بایدبه یک کارخانه تبدیل شود تا در عرصه اقتصاد نیز روی دشمن سیاه شود.
کد خبر: ۶۸۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ - 11August 2024

هر خانه باید به یک کارخانه تبدیل شود به گزارش دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ پاسدار «محمدفلاحتکار» رییس سازمان بسیج سازندگی البرز در پیامی ضمن تبریک ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: هر خانه بایدبه یک کارخانه تبدیل شود تا در عرصه اقتصاد نیز روی دشمن سیاه شود.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان می‌کوشند باایجاد اخلال درعرصه اقتصادی اراده ملت بزرگ ایران را به خیال باطل خود درهم شکنند و این درحالی است که صنایع کوچک، اشتغال خانگی و تولید مردم نهادفرصتی است جهت توسعه پایدارکشورو این همان مسیرسبزی است که بسیج سازندگی می‌کوشدبا حمایت ازآن و تحقق اقتصاد مولد از خانه تاکارخانه بسترتحقق ایران سربلند را فراهم آورد تا انشالله همچون دیگرعرصه‌ها اسباب سرخوردگی دشمن در عرصه اقتصادی نیزفراهم شود.

در همین راستا بسیج سازندگی البرز طی یکسال گذشته با اعطای۲۵۷۰ وام اشتغال‌زایی به مبلغ ۲۶۰ میلیارد و هفتصد و بیست و پنج میلیون تومان؛ گامی بلندی در جهت توسعه صنایع کوچک برداشته است، این فعالیت‌ها علاوه برتقویت اقتصاد مقاومتی، مشارکت مردم را در تولید و اشتغال افزایش داده و به تحقق شعارسال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم کمک شایانی کرده است.

باشد که نتیجه این فعالیت‌ها سربلندی ایران اسلامی در مسیر تشکیل حکومت عدل مهدوی (عج) باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار