همرزم شهید سلیمانی:

شهادت هنیه عاملی برای اتحاد امت اسلامی شد

همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمن با به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» به دنبال ایجاد رخنه و شکاف بین امت اسلامی بود، غافل از اینکه شهادت هنیه عاملی برای اتحاد بین امت اسلامی شد.
کد خبر: ۶۸۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ - 11August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «عبدالفتاح اهوازیان» همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شب گذشته (شنبه) در مراسم یادواره شهدای جبهه مقاومت و مدافعین حرم که در رواق حضرت معصومه (س) آستان مقدس امامزاده اسحاق علیه السلام ساوه برگزار شد با بیان اینکه شهدا نیازی به سخنرانی و مداحی ندارند، اظهار داشت: فاصله گرفتن از شهدا موجب نزدیک شدن دشمن به اعتقادات و باور‌های اسلامی ما خواهد شد.

شهادت هنیه عاملی برای اتحاد امت اسلامی شد

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای عملی کردن توطئه‌های خود به دنبال فاصله انداختن بین ما و سیره شهداست، افزود: نباید اجازه دهیم سیره و مکتب شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید با ترویج و تبیین آن این مکتب را زنده نگه داشت.

سردار اهوازیان با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی صرفا یک شهید نیست بلکه یک مکتب است، تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد که مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و باید در سایه این امانت الهی به مردم خدمت کرد تا مورد رضایت خدای تعالی قرار بگیریم.

وی با تاکید بر شرکت در یادواره شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: اگر در یادواره شهدا شرکت نکنیم دچار روزمرگی شده ایم. شرکت در این آیین معنوی موجب صیقل دادن ایمان و تقویت ارتباط با شهداست.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه یادواره شهدا ظرفیتی برای تربیت سرباز به منظور یاری امام زمان (عج) است، گفت: زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس منوط به بزرگداشت یاد و خاطره شهداست که یکی از راهکار‌های آن برگزاری یادواره شهداست.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم برگزار شد و موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی بود. عمل به منویات رهبری موجب موفقیت دولت چهاردهم خواهد شد.

سردار اهوازیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و لزوم الگوبرداری دولت چهاردهم از شیوه خدمت جهادی دولت سیزدهم گفت: بعد از جنگ تحمیلی حلاوت فعالیت‌های جهادی را در دولت سیزدهم چشیدیم و این رویه باید ادامه پیدا کند.

وی در ادامه به شهادت شهید اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت: دشمن با به شهادت رساندن شهید هنیه فرمانده حماس به دنبال ایجاد رخنه و شکاف بین امت اسلامی بود، غافل از اینکه شهادت هنیه عاملی برای اتحاد بین امت اسلامی شد.

سردار محمد میرجانی رییس هیات رزمندگان اسلام ساوه نیز در این مراسم گفت: حق‌خواهی، دفاع از مظلوم، غلبه بر ظالمان، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، اطاعت از ولی فقیه، تلاش برای تامین امنیت، آرامش و پیشرفت کشور، ایستادگی در راه خدا و سست نشدن در مقابل دشمنان مهمترین پیام شهدای والامقام است.

وی گفت: شهدای مدافع حرم، مظلوم زندگی کردند، مظلومانه جنگیدند و مظلومانه به خیل شهدا پیوستند و در شهرستان ساوه نیز قریب به ۲۰ نفر در راه دفاع از حرم جان خویش را از دست دادند.

سردار میرجانی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، همچون شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، چه بسا در شرایطی سخت‌تر و کیلومتر‌ها دورتر از وطن، به دفاع از مردم مظلوم و مستضعف منطقه در مقابل دشمنانی مثل داعش و سایر تکفیری‌ها پرداختند.

تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم ساوه، حماسه خوانی توسط مرتضی بهاری و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان و مردم ساوه و به همت هیات رزمندگان اسلام و بنیاد شهید ساوه برگزار شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها