دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک خبر داد؛

رهایی ۳ محکوم به قصاص در شهرستان آبیک

«محمدی» از رهایی سه محکوم به قصاص نفس با رضایت اولیای دم در شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 11August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مرتضی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک اظهار داشت: طی ۴.۵ ماه امسال سه محکوم به قصاص نفس با گذشت و رضایت اولیای دم در شهرستان آبیک نجات یافتند که شاید دو سال روی این پرونده‌ها کار شده و با تلاش‌ها و زحمات بسیاری محقق است.

وی افزود: با ممارست، برگزاری جلسات مختلف و صحبت و گفت و گو با اولیای دم و با مساعدت خیرین و گفت‌وگوی ریش سفیدان و بزرگان نهایتا سه پرونده در سال جدید، منتج به نتیجه و منتهی به اعلام رضایت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: به تازگی سومین پرونده قصاص با حمایت خیرین و مردم شریف شهرستان آبیک منتهی به رضایت شده و پرونده برای تعیین جنبه عمومی جرم، به دادگستری استان قزوین ارسال شده است.

محمدی عنوان کرد: قتل‌های عمدی که در شهرستان آبیک به وقوع پیوسته بیشتر بر اثر خشم و عصبانیت افراد و عدم کنترل خشم بوده که دو مورد تقریباً خانوادگی بوده و یک مورد هم نزاع مابین دو طرفین بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده‌های دیگری هم در زمینه قصاص در شهرستان آبیک وجود دارد، توضیح داد: در حال حاضر پرونده‌هایی که در اجرای احکام تمام فرایند قانونی آنها طی شده بود، تعیین تکلیف کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها