مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

قداستِ سپاه به برکت خون شهداست

حجت الاسلام محمدی  گفت: واژه سپاه و بسیج و پاسدار و بسیجی امیدبخش و نجات بخش است.
کد خبر: ۶۸۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 11August 2024

قداستِ سپاه به برکت خون شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در اولین نشست خود بعد از معارفه در جمع مدیران و کارکنان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با تسلیت ایام حزن و ماتم اهل بیت و فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: خدمت در سپاه بعنوان شغلی برای امرار معاش نیست و پاسداری در حقیقت توفیق الهی و افتخاری برای ما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به الزامات ماندگاری بر عهدِ پاسداری از حریم ولایت، اظهار کرد: پاسداری از اهداف و آرمان‌های امام زمان توفیقی است که نصیب ما در اردوگاه ولایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: قداست سپاه به برکت خون شهداست و باید قدردان نعمت و توفیق پاسداری و خدمت در سپاه باشیم.

وی، با اشاره به اینکه واژه سپاه و بسیج و پاسدار و بسیجی امیدبخش و نجات بخش است، گفت: باید از این فرصتی که خدا به ما داده به خوبی استفاده کنیم و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

این مسئول با تأکیدبر اهمیت کیفیت کارها، عنوان کرد: پاسداری به معنای ایثارگری است و یک ایثارگر در کار‌ها کم نمی‌گذارد؛ زیرا با این روحیه و دیدگاه کارکردن است که برکت می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها