رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبر داد:

خدمت رسانی ۱۵۰ گروه جهادی به زوار اربعین

«امیرحمزه خزایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پای کار بودن خدمت‌رسانی ۱۵۰ گروه جهادی به زوار اربعین گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به زوار اربعین در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ - 11August 2024

خدمت رسانی 150 گروه جهادی به زوار اربعینبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «امیرحمزه خزایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پای کار بودن خدمت‌رسانی ۱۵۰ گروه جهادی به زوار اربعین گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به زوار اربعین در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: قریب ۵۰۰ نفر از جهادگران عضو گروه‌های جهادی استان برای خدمت‌رسانی به زوار در موکب‌هایی که از سوی گروه‌های جهادی برپا می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه اربعین سال گذشته ۱۵۰ گروه جهادی در استان کرمانشاه در حوزه خدمت رسانی به زوار اربعین پای کار بودند، افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود گروه‌های جهادی به تعداد بیشتری نسبت به اربعین سال گذشته برای خدمت رسانی به زوار پای کار بیایند.

وی با اشاره به ارائه خدمات تخصصی از سوی گروه‌های جهادی مجموعه بسیج سازندگی استان کرمانشاه به زوار اربعین، گفت: این گروه های جهادی با ارائه خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین پای کار هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اضافه کرد: به عنوان مثال یک گروه جهادی زیر مجوعه بسیج اصناف در حوزه تعمیر خودروی زوار پای کار است و گروه‌های جهادی دیگری هم در حوزه‌های همچون خیاطی، کفاشی و ... آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین در استان هستند.

خزایی در ادامه با اشاره به احداث ۴۵ هزار مترمربع سایبان موقت در مرز خسروی توسط مجموعه بسیج سازندگی استان، گفت: افزود: این سایبان‌های موقت با اعتباری که از سوی استانداری در اختیار مجموعه بسیج سازندگی قرار گرفته بود، احداث شده است.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد سایبان‌های دائمی در مرز خسروی، افزود: در تلاشیم در سنوات آتی در صورت تخصیص اعتبار در مرز خسروی سایبان‌های دائمی احداث کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها