مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد؛

تردد بیش از ۳۵۴ هزار زائر اربعین از پایانه‌های مرزی خوزستان

جولانژاد گفت: در مدت یاد شده ۶ هزارو ۴۵۳ نفر از پایانه مرزی چذابه ورود کرده و ۱۶ هزار و ۳۵۱ نفر ایرانی از این پایانه خارج شدند.
کد خبر: ۶۸۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ - 11August 2024

تردد بیش از ۳۵۴ هزار زائر اربعین از پایانه‌های مرزی خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «محمد جولانژاد» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته ۳۵۴ هزار و ۴۵۲ زائر از پایانه‌های مرزی استان تردد داشتند.

 وی با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه های مرزی چذابه از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ افزود: در مدت یاد شده ۶ هزارو ۴۵۳ نفر از پایانه مرزی چذابه ورود کرده و ۱۶ هزار و ۳۵۱ نفر ایرانی از این پایانه خارج شدند.

جولانژاد با اشاره به تردد ۲۷ هزارو ۹۷۵ نفر از پایانه مرزی چذابه گفت: در این مدت ورود ۲ هزارو ۲۲۶ نفر و خروج ۲ هزارو ۹۴۵ نفر خارجی از این پایانه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه های مرزی شلمچه در این مدت تصریح کرد: ۲۷ هزارو ۸۸۲ نفر از مرز شلمچه ورود کرده و ۲۷۵ هزار و ۷۵۸ نفر ایرانی از طریق این مرز خارج شدند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها