رئیس سازمان اطلاعات فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

اشراف اطلاعاتی فراجا بر باندهای قاچاق سلاح غیر مجاز به کشور

سردار رضاییان گفت: با وجود اشراف اطلاعاتی و مرزبانان غیور ما در نقاط صفر مرزی بحمدالله باندهای قاچاق سلاح غیرمجاز به کشور شناسایی و منهدم شدند.
کد خبر: ۶۸۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۲ - 12August 2024

سردار سرتیپ «غلامرضا رضاییان» رئیس سازمان اطلاعات فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، درباره نقش دیپلماسی در تسهیل در سفر زائرین به اربعین حسینی اظهار داشت: با اقدامات و هماهنگی‌هایی که بین فرماندهی کل انتظامی کشور و وزیر کشور عراق سطح دیپلماسی مرزی در حد اعلای خود قرار دارد؛ در ایام اربعین حسینی هر توافقی با کشور عراق داشته باشیم در کمتر از یک روز به کلیه مرزها ابلاغ می‌شود.

اشراف اطلاعاتی فراجا بر باندهای قاچاق سلاح غیر مجاز به کشور/ شناسایی و انهدام باندهای قاچاق سلاح قبل از ورود به کشور

سردار رضاییان با بیان اینکه هر سیاستی که تبین می‌شود بین سردار فرماندهی فراجا و وزیر کشور عراق در کوتاه‌تریم زمان ممکن ابلاغ و اجرا خواهد شد، گفت: به عنوان مثال برای زائرین اتباع خارجی سند خادم بین دو کشور تعریف شده و اگر تبعه‌ای بدون سند خادم به مرز مراجعه کند طرف عراق اجازه ورود به او را نخواهند داد. 

رئیس سازمان اطلاعات فراجا افزود: این هماهنگی و دیپلماسی قوی بین پلیس ایران و عراق باعث تسهیل در تردد زائرین شده است.

سردار رضاییان درباره کشفیات سلاح قاچاق قبل از ورود به کشور خاطرنشان کرد: با وجود اشراف اطلاعاتی و مرزبانان غیور ما در نقاط صفر مرزی به حمدالله باندهای خوبی شناسایی منهدم و عوامل آن دستگیر می‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار