به منظور بازدید از نمایشگاه نظامی روسیه؛

هیأت نظامی ایران وارد مسکو شد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نظامی روسیه وارد مسکو شد.
کد خبر: ۶۸۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ - 11August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هیأت عالی‌رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی سردار سرتیپ «علی شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)، امروز (یکشنبه) در پی دعوت وزارت دفاع روسیه از رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم افتتاحیه و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی فنی- نظامی موسوم به آرمی ۲۰۲۴ وارد مسکو شد.

هیات نظامی ایران برای بازدید از نمایشگاه نظامی روسیه وارد مسکو شد

سردار «شادمانی» در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی شرمیتووا مورد استقبال ژنرال «ژیلا» به نمایندگی از وزیر دفاع روسیه، «حسین ملکی» کاردار سفارت و ناخدایکم ستاد «رضا خسروی مقدم» وابسته نظامی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در این سفر ضمن دیدار با مقامات ارشد دفاعی و نظامی روسیه، از جدیدترین فناوری‌های رزمی به نمایش درآمده در نمایشگاه مجمع بین‌المللی فنی– نظامی روسیه موسوم به آرمی «ARMY ۲۰۲۴» در پارک پاتریوت در حومه مسکو بازدید خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این رویداد با هیأت‌های عالی رتبه نظامی سایر کشور‌ها نیز دیدار و رایزنی خواهد داشت.

بنا بر اعلام وابسته نظامی ایران در مسکو، پیش از این وزیر دفاع فدراسیون روسیه از سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای بازدید از نمایشگاه آرمی ۲۰۲۴ دعوت کرده بود که سردار شادمانی به نمایندگی از وی به روسیه سفر کرده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار