مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

لزوم جلوگیری از تحریف دفاع مقدس/ خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شوند

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: یکی از ضرورت‌های مهم امروز در حوزه دفاع مقدس جلوگیری از تحریف دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۸۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷ - 11August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و حجت‌الاسلام والمسلمین «قدرت‌الله خرم روز» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای استان، اظهار داشت: فعالیت‌های این دو نهاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت مشترک بوده و هدف اصلی ما خدمت به بهترین قشر در کشور است.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: اگر ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران نبود امروز باید با زبان عربی صحبت می‌کردیم و در این هشت سال بهترین جوانان ما در یک جنگ نابرابر با دشمن تا بن دندان مسلح فدا شدند.
 
لزوم جلوگیری از تحریف دفاع مقدس/ خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شوند
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خانواده شهدا کوه صبر و استقامت هستند و بسیاری از خانواده‌های شهدای مفقودالاثر سال‌ها چشم انتظار بودند و این دوری سخت است و اکنون این توفیق نصیب ما شده که به این عزیزان خدمت کنیم.
 
وی بر ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان تاکید کرد و ادامه داد: یکی از ضرورت‌های مهم امروز در حوزه دفاع مقدس جلوگیری از تحریف دوران دفاع مقدس است که همه ما باید به درستی نقش خود را در این زمینه ایفا کنیم و باید خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شوند.
 
این مسئول بیان کرد: بسیاری تصور می‌کنند که باید رزم شهدا را الگوی قرار دهند درصورتی که باید الگو پذیری از سبک زندگی و مرام شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و سعی کنیم این سیره و سبک به جوانان نیز منتقل شود.
 
سرهنگ خواست خدایی خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در پایان شهریور ماه در استان برگزار می‌شود و نیمی از این تجلیل‌ها بانوان هستند. 
 
در این نشست سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از حجت‌الاسلام والمسلمین «قدرت‌الله خرم روز» رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد. 
 
لزوم جلوگیری از تحریف دفاع مقدس/ خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شوند
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها