قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان:

ده‌ها نیروی تخصصی برق به صورت جهادی در پیاده‌رپی اربعین حضور دارند

«حمامیان» با اشاره به برنامه‌ریزی های صورت گرفته توسط بازنشستگان شرکت برق اصفهان در خصوص تامین برق درپیاده‌روی اربعین، گفت: ده‌ها نیروی تخصصی برق به صورت جهادی در پیاده‌رپی اربعین حضور دارند.
کد خبر: ۶۸۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶ - 11August 2024

ده‌ها نیروی تخصصی برق به صورت جهادی در پیاده‌رپی اربعین حضور دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «رحمت‌الله حمامیان» قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان امروز (یک‌شنبه) در نشست خبری کمیته‌های اربعین استان اصفهان، اظهار داشت: متاسفانه در عراق قطعی برق وجوددارد و این نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق در کنار دیگر ارگان‌ها هماهنگی و اقدامات لازم برای تسهیل خدمت‌رسانی به زائران اربعین انجام می‌دهد، افزود: سه دستگاه دیزل ژنراتور برق برای تأمین برق مواکب اصفهانی در کربلا پیش‌بینی و تاکنون دو دستگاه جای‌گذاری شده است و یک دستگاه دیگر نیز به زودی در این مسیر پیاده‌روی مستقر می‌شود.

وی افزود: گروهی از کارشناسان و تکنسین‌های برق نیز به‌صورت داوطلبانه در پیاده‌روی اربعین حضور دارند که تا امشب در شهر کربلا مستقر می‌شوند.

قائم مقام مدیرعامل توزیع برق استان اصفهان به ارسال تجهیزات برقی برای تأمین موکب‌های استان اصفهان در شهر کربلا نیز اشاره و تصریح کرد: تجهیزاتی که اعزام می‌شود توسط مردم و همکاران اهدا شده و هیچ‌کدام توسط شرکت توزیع تهیه نشده است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی که برای حضور در کربلا اعزام شده‌اند نیز تمام هزینه سفر خود را پرداخت شخصاً پرداخت می‌کنند تا بتوانند تأمین برق که یکی از موضوعات زیربنایی در اسکان زائران اربعین است را به بهترین شکل انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار