مدیرکل گمرکات استان اصفهان:

خدمات گمرکی به زائران و موکبهای اربعین بی‌وقفه ادامه دارد

«کوهستانی» گفت: خدمات ویژه زائرانی که از مرز هوایی عازم زیارت اربعین هستند به‌صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه شهید بهشتی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۶۸۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲ - 11August 2024

خدمات گمرکی به زائران و موکبهای اربعین بی‌وقفه ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «رسول کوهستانی» امروز (یک‌شنبه) در نشست خبری کمیته‌های اربعین استان اصفهان، اظهار داشت: تمامی هزینه‌های اربعینی از سوی مردم تامین می‌شود و وظیفه دولت در قبال پیاده‌روی اربعین تسهیلگری و هماهنگی برای خدمت بهتر به زائران کربلاست.

وی با اشاره به خدمات گمرکات استان اصفهان در حوزه تسهیل کاروان‌ها و خدمات‌رسانی موکبهای اربعینی، افزود: امسال نیز  مانند سال‌های گذشته براساس شیوه‌نامه خدمات گمرکی خدمت‌رسانی کرده و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را اعمال می‌کنند.

کوهستانی با اشاره به نظارت بر فرایندهای ورودی و خروجی کامیون‌ها، زائران و اقلام مصرفی موکب‌ها، افزود: آموزش‌های لازم به نیروهای گمرک داده شده و سالن اختصاصی نیز برای تسهیل این فرایندها تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: تشریفات گمرکی خارج از وقت اداری و روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود تا خادمان اربعین در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند فعالیت خود را دنبال کنند.

مدیر کل گمرکات استان اصفهان خاطرنشان کرد: ۲۰۸ دستگاه کامیون در دو هفته گدشته تجهیزات و اقلام مصرفی مواکب را از سمت گمرکات انتقال داده‌اند و این روند در روزهای آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

کوهستانی تاکید کرد: خدمات ویژه زائرانی که از مرز هوایی عازم زیارت اربعین هستند به‌صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه شهید بهشتی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار