دومین آیین «بدرقه مبلغان اربعین» برگزار شد

دومین آیین «بدرقه مبلغان اربعین» امروز، (یک‌شنبه) در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷ - 11August 2024

دومین آیین «بدرقه مبلغان اربعین» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دومین آیین «بدرقه مبلغان اربعین»  امروز، (یک‌شنبه) در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرسول احمدیان» رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در این مراسم اظهار داشت: فعالیت‌های تبلیغی و محتوایی در ایام و مراسم پیاده‌روی اربعین ضرورت جدی دارد که انجام آن بر عهده مبلغان دینی است و در همین راستا دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر دارد.

وی ادامه داد: موکب فرهنگی سفراءالحسین(ع) سال گذشته در مسیر پیاده روی اربعین تأسیس شد و از این طریق فعالیت‌های دینی و تبیینی با حمایت‌ از خیرین برنامه های تبلیغی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها با هماهنگی‌های این موکب منسجم شد.

احمدیان بیان داشت: این موکب در سال گذشته ثبت رسمی شد و امسال نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ چون موکبی فرهنگی است و قرار نیست جای مشخصی در مرز و عتبات عالیات داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدف و تمرکز این موکب بیشتر بر خدمات فرهنگی است که به‌وسیله مبلغان و دیگر مواکب و افراد حاضر در پیاده‌روی اربعین عرضه می‌شود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: سوگواره سفراءالحسین(ع) نیز با محوریت روایت تبلیغ در زمینه قرائت قرآن، نماز جماعت، آداب زیارت و پاسخگویی به شبهات دینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار