برآورد تازه اطلاعاتی صهیونیست‌ها؛ ایران مستقیماً حمله می‌کند

منابع اطلاعاتی صهیونیستی از حمله آتی ایران به اسرائیل خبر می‌دهند.  
کد خبر: ۶۸۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷ - 11August 2024

  به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وحشت از حمله ایران لرزه بر تن صهیونیست‌ها انداخته و آنها از حملات آتی و مستقیم ایران به اسرائیل خبر می‌دهند.

برآورد تازه اطلاعاتی صهیونیست‌ها؛ ایران مستقیماً حمله می‌کند

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، «باراک راوید» خبرنگار وبگاه «اکسیوس» یکشنبه شب به نقل از ۲ منبع مطلع گفت، جامعه اطلاعاتی اسرائیل معتقد است ایران تصمیم گرفته به طور مستقیم به اسرائیل حمله کند و ممکن است این حمله چند روز طول بکشد.این خبرنگار صهیونیستی گفته است که این حمله به تلافی شهادت اسماعیل هنیه، رهبر حماس در تهران در اواخر ژوئیه خواهد بود.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل نیز در ادامه وحشت از پاسخ جمهوری اسلامی ایران و حزب الله به ترور شهیدان اسماعیل هنیه و «فؤاد شکر» اذعان کرد که تهران همچنان به فکر حمله است.

 این رسانه صهیونیست گفت که نهاد‌های امنیتی اسرائیل در حال آماده شدن هستند و انتظار دارند که «پاسخ ایران، از حمله موشکی قبلی که در ماه آوریل انجام داد، گسترده‌تر باشد.»

رادیو و تلویزیون اسرائیل بر خلاف ادعای بسیاری از رسانه‌های غربی که مدعی بودند جمهوری اسلامی ایران از خونخواهی شهیدان هنیه و شکر منصرف شده است، اذعان کرد که ایران برای حمله گسترده‌تر آماده می‌‍شود.

انتهای پیام/۹۵۵

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار