مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

مزار شهدای گمنام محلی برای ایجاد مراکز فرهنگی است

سرهنگ «موسوی» گفت: رویکرد در تدفین شهدای گمنام ایجاد مرکز فرهنگی حول محور مزار شهدا است
کد خبر: ۶۸۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ - 11August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز در جلسه مدیران شهرستان خدابنده با موضوع پیگیری حل مشکلات محل یادمان شهدای گمنام در شهر قیدار اظهار داشت: ایجاد یادمان شهدا در شهرها بنا به درخواست مسئولان و متولیان امر انجام می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد در تدفین شهدای گمنام ایجاد مرکز فرهنگی حول محور مزار شهدا است، گفت: باید یک سری از شرایط و موضوعات در تدفین شهدا در شهرها و روستاها رعایت شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود برای تدفین شهدای گمنام در شهر قیدار عنوان کرد: برای اینکه این شهر بتواند میزبان شهدای گمنام باشد باید این مشکلات رفع و اولویت‌های مورد تاکید در این زمینه رعایت شود.

موسوی همچنین به برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس به صورت کشوری با سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: امسال تاکید و تقدیر از بانوان فعال و حاضر در هشت سال دفاع مقدس و تکریم جایگاه زنان در این ایام دارد که امیدواریم شهرستان خدابنده نیز در این زمینه نسبت به شناسایی بانوان گرانقدر حاضر در هشت سال دفاع مقدس اقدام و نسبت به تجلیل از این افراد اقدام کند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار