مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

انتقام خون میهمان شهیدمان را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

سردار «کوشکی» گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ اصل اخلاقی پایبند نیست و بی‌اخلاقی، بی شرافتی و ترور، ذاتی این رژیم است که یک نمونه آن ترور میهمان ما بود و به امید خدا ما هم انتقام خون میهمان شهیدمان را حتما خواهیم گرفت.
کد خبر: ۶۸۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹ - 11August 2024

انتقام خون میهمان شهیدمان را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» در یادواره شهدای ثبت احوال با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» اظهار داشت: شهدا زنده بوده و حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.

سردار کوشکی بیان کرد: خاطرات و روایات فراوانی در باب اینکه شهدا به خواب فرزندان و یا والدین و خانواده خود می‌آیند وجود دارد و درک این موارد تنها توسط کسانی ممکن است که به درجه‌ای از خلوص و معنویت رسیده باشند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اثرات برپایی یادواره شهدا گفت: ما در یادواره‌های شهدا یادآور کسانی می‌شویم که به یاد ما هستند و در زندگی ما تاثیر می‌گذارند و از طرف دیگر یادواره شهدا به معنای یادآوری ایثار شهدا به ما یادآور می‌شود که آماده باشید و به ما می‌گوید این مسیر برای ادامه به استقامت نیاز دارد.

سردار کوشکی با بیان اینکه با وقوع انقلاب و دفاع مقدس احکام الهی و ارزشهای دینی و امامین انقلاب به عنوان الگوی شهدا قرار گرفتند؛ گفت: شهدا برای سه چیز یعنی اسلام، ایران و مردم فدا شدند و شعار خدا، شاه و میهن توسط امام خمینی جای خود را به خدا، مردم و میهن داد.

وی افزود: ما پرورش یافته نسل مادران مومن و پدران حلال‌خور هستیم و حال که 75 درصد والدین شهدا از دنیا رفته‌اند و وظیفه ما است که نگذاریم روایات و خاطرات آنها به فراموشی سپرده شود.

این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: ثمره خون شهدا را زمانی می‌توانیم حفظ کنیم که وحدت و انسجام اسلامی را بدون در نظر گرفتن دولت‌ها در همه حال حفظ کنیم؛ سبک زندگی شهدا را معرفی کرده و عملی کنیم و تربیت قرآنی را سرلوحه خود قرار بدهیم و علاوه بر این خود را در چند عرصه علمی، فرهنگی، اقتصادی و قدرت نظامی تقویت کنیم.

سردار کوشکی با اشاره به تحولات منطقه نیز گفت: کشور ما امروز در حال جنگ است و هر سه سطح جنگ نرم، جنگ امنیتی و جنگ سخت بر ما تحمیل شده و تمام دشمنان در برابر ما قرار گرفته‌اند و در سه بعد نظامی، اقتصادی و فرهنگی با دشمن در حال نبرد هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه حادثه‌ای بدتر از اینکه مهمان ما را در کشورمان ترور کنند وجود ندارد و رژیم صهیونیستی با این کار امنیت و اقتدار ما را نشانه رفته‌ است گفت: رژیم صهیونیستی شامل ارتش و مردم اسراییل به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیست و بی‌اخلاقی، بی شرافتی و ترور، ذاتی این رژیم است و به امید خدا ما هم انتقام خون میهمان شهیدمان راحتما خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار