کشتار مدرسه «التابعین»؛ اوج وحشیگری رژیم صهیونیستی

کشتار آوارگان غزه در مدرسه «التابعین» یک بار دیگر اوج توحش و وحشیگری رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی را در برخورد با فلسطینیان به خصوص مردم غزه به مردم دنیا نشان داد.
کد خبر: ۶۸۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۲ - 12August 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه همزمان با نماز صبح روز شنبه ۲۰ مردادماه رقم خورد. جایی که ارتش متجاوز و اشغالگر این رژیم با انجام یک حمله به مدرسه «التابعین» در محله «الدرج» در مرکز نوار غزه که محل اسکان و پناه گرفتن آوارگان این باریکه بود بیش از ۱۰۰ نفر را به شهادت رساند و ده‌ها نفر دیگر را هم مجروح کرد.

کشتار مدرسه «التابعین»؛ اوج وحشیگری رژیم صهیونیستی

بر اساس گزارشی که توسط سازمان دفاع مدنی در غزه منتشر شده ارتش رژیم صهیونیستی در حمله خود به مدرسه «التابعین»، نمازخانه این مدرسه را با سه فروند موشک هدف قرار داده است. اما آن چیزی که موجب شد تا تعداد تلفات این حمله به شدت افزایش پیدا کند انجام این عملیات در زمانی بود که مردم غزه مشغول اقامه نماز صبح بودند.

اما موضوع تلخ و تکان‌دهنده در جریان این حمله، وسعت و شدت این حمله بود. در شرایطی که در محل حمله صبح روز شنبه ۲۰ مردادماه تعداد قابل توجهی از آوارگان شهر غزه حضور داشتند با انجام این حمله ضمن اینکه تعداد بالایی از آورگان به شهادت رسیده و شمار مجروحان هم بسیار بالا شد بسیاری از اعضای پیکر‌های شهدا متلاشی شده و به صورت انبوه برروی هم قرار گرفته بود.

البته این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی پناهگاه‌ها و اردوگاه‌های اسکان آوارگان فلسطینی را با قصاوت و بی‌رحمی تمام مورد حمله و تهاجم خود قرار می‌دهد و اگر نگاهی به ۱۰ ماه جنگ غزه داشته باشیم متوجه می‌شویم که ارتش متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی بار‌ها و بار‌ها اماکن و مراکز تجمع مردم و غیرنظامیان فلسطینی را هدف حملات خود قرار داده است.

موضوع بسیار مهم و قابل توجه در این میان حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دنیای غرب و در راس آن آمریکا از رژیم صهیونیستی و ارتش اشغالگر و متجاوز آن در کشتار و نسل‌کشی مردم غزه است. زیرا اگر نبود تمامی این جانبداری‌ها و حمایت‌های تمام قد رسانه‌ای، سیاسی و بین‌المللی از این رژیم کودک‌کش، شاید این ارتش نامشروع و متجاوز نمی‌توانست چنین جنایاتی را در حق مردم غزه و فلسطینیان انجام بدهد.

اما جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه با محکومیت گسترده جهانی روبرو شد و اغلب کشور‌های منطقه و بسیاری از کشور‌های اروپایی و آمریکایی به همراه نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی از همان لحظات و ساعات اولیه جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به مدرسه «التابعین» را به شدت محکوم کردند.

از طرف دیگر هرچه از زمان وقوع جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی می‌گذرد ابعاد تازه‌ای از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «التابعین» در محله «الدرج» در مرکز نوار غزه که محل اسکان و پناه گرفتن آوارگان این باریکه بود منتشر می‌شود و یکی از این ابعاد هولناک، بمباران مدرسه «تابعین» با بمب «GBU-۳۹» است که توسط آمریکا به ارتش صهیونیستی تحویل داده شده است.

این ماجرا از جایی جالب می‌شود که شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که در بمباران مدرسه «تابعین» در شهر غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، که منجر به شهادت دست‌کم ۱۰۰ نفر و ده‌ها زخمی شد، از سلاح آمریکایی «GBU-۳۹» استفاده شده است.

موضوعی که یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی تمام قد و پایان ناپذیر ایالات متحده از رژیم صهیونیستی را در تمامی مواثع و شرایط حساس اثبات می‌کند. چرا که تا مادامی که این رژیم اشغالگر و نامشروع به حیات ننگین خود ادامه می‌دهد از تمامی منافع و آمریکا در منطقه حفظ و حراست خواهد کرد.

در پایان باید گفت، بعد از عملیات موفقیت آمیز «طوفان‌الاقصی» و وقوع جگ غزه و گذشت بیش از ۱۰ ماه از این جنگ ویرانگر و خونین، دیگر تمامی کشور‌ها و مردمان دنیا به خوبی آگاه هستند که تمامی جنایات و کشتار‌هایی که رژیم صهیونیستی در منطقه علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد ازجمله در بمباران مدرسه «تابعین» در شهر غزه با حمایت و تائید آمریکا و سران و مقامات کاخ سفید انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار