امام جمعه ایلام:

باید فرهنگ مهمترین دغدغه متولیان اربعین باشد

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت: در حال حاضر باید مهمترین دغدغه متولیان اربعین فرهنگ باشد، اگر از زیرساخت اربعین سخن می‌گوییم باید بگوییم زیرساخت فرهنگی اربعین، ما چقدر توانسته‌ایم این ایام را در دنیا معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۸۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷ - 12August 2024

مهمترین دغدغه متولیان اربعین باید فرهنگ باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امام جمعه ایلام در دیدار اعضای برگزیده جام امید اظهار داشت: اگر اصحاب رسانه انتقاد کردند باید به آنها جایزه داده شود، چون انتقاد عامل پیش برندگی است و در برابر آن تملق و چاپلوسی و تعریف و تمجید بی جا مخرب و عامل پسرفت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر باید مهمترین دغدغه متولیان اربعین باید فرهنگ باشد، اگر از زیرساخت اربعین سخن می‌گوییم باید بگوییم زیرساخت فرهنگی اربعین، ما چقدر توانسته‌ایم این ایام را در دنیا معرفی کنیم؟ این از خودگذشتگی‌ها، ایثارها، جلوه‌های جذابی که ما با آنها ملموس هستیم باید معرفی کنیم، اینها جلوه‌های فوق العاده‌ای است که دنیا تشنه آنهاست، ما باید بتوانیم به زبان‌های مختلف دنیا معرفی کنیم.

امام‌ جمعه ایلام ادامه داد: نگاه فرهنگی در استان متاسفانه نگاه ضعیفی است، هم منابع در آمدی پایین است و هم از نظر مدیریتی نگاه‌های ضعیفی وجود دارد که امیدواریم این نگاه‌ها عوض شود.

وی متذکر شد: باید اهمیت رسانه و فرهنگ دانسته شود که مسولان راحت بتوانند هزینه کنند.

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» ابراز داشت: امیدوارم برخی مدیران به سطحی از آگاهی برسند و اگر چنانچه انتقاد شد اصلاح کنند نه اینکه اگر در رسانه چیزی گفته شود تذکر دهند و آن را محدود کنند، این انتقاد از عوامل پیشرفت است، توانمندی‌هایی خوبی در استان داریم، ایده‌هایی که عنوان می‌شود و در مقام اجرا با توجه به محدودیت‌هایی که داریم و در رقابت با استان‌های قَدری که توانمندی و سابقه آنها از ما بیشتر است، با این محدودیت‌ها پیشگام شدن نشان ظرفیت اصحاب رسانه ماست که جای شکرگزاری دارد، ما نیاز داریم این تلاشی که در جام امید انجام گرفت در مجموع رسانه خودمان بتوانیم عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار