با صدور پیامی؛

سردار کارگر درخشش تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به رئیس فدراسیون کشتی کشور، درخشش چشمگیر و تاریخی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ - 12August 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به «علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی کشور، درخشش چشمگیر و تاریخی تیم‌‎های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‎های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را تبریک گفت.

سردار کارگر درخشش تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان را تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علیرضا دبیر
رئیس محترم فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، درخشش چشمگیر و تاریخی تیم‌‎های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‎های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را به جنابعالی، کشتی‌گیران سخت‌کوش و با غیرت تیم ملی و مربیان و به ویژه ملت بزرگ ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

یقینا این دستاورد ارزشمند ورزشی نشان از شایستگی، توانمندی، غیرت و جوانمردی این پهلوان‌های عزیز و غیور کشورمان دارد که همواره در آوردگاه‌های جهانی با امید و توکل به خداوند، توسل به ائمه اطهار (ع) و الگوسازی قهرمانان دلاور هشت سال دفاع مقدس با مدیریت، هدایت و راهبری شایسته شما باعث سرافرازی و سربلندی ایران عزیز می‎شوند. 

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه، سلامتی و توفیق روزافزون آن برادر تلاشگر و دلسوز و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر امام زمان (عج)، در تدوام راه شهیدان والامقام و تحت رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار