دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با خانواده شهدا ایثارگران شهرستان چوار

«رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام به همراه «یعقوبی» فرماندار شهرستان با خانواده جانباز زنده یاد «جوزعلی نجفی»، خانواده شهید حیات ارکوازی و آزاده سرافراز حمزه اسدی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۸۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲ - 12August 2024

دیدار مدیرکل بنیاد شهید ایلام با خانواده شهدا ایثارگران شهرستان چواربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به همراه ابراهیم یعقوبی فرماندار چوار و مسوولان نظامی و انتظامی با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان دیدار کردند.

دیدار با خانواده جانباز گرانقدر زنده یاد جوزعلی نجفی، خانواده معظم شهید حیات ارکوازی و آزاده سرافراز حمزه اسدی از جمله برنامه‌های مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سفر به شهرستان چوار بود.

«محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این دیدار‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان چوار، اظهارداشت: در سال جاری تلاش می‌کنیم چند یادواره و مراسم فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت در شهرستان چوار برگزار کنیم.

وی بیان داشت: رشادت‌های مردم شهرستان چوار در دفاع مقدس زبان زد است.

این مسئول در پایان از حضور و پای کار بودن مسئولان شهرستان چوار از جمله فرماندار این شهرستان در حمایت از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار