برگزاری کارگاه جهاد تبیین با محوریت نقش لرستان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی

کارگاه جهاد تبیین با محوریت نقش لرستان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و حضور تاثیر گذار در فضای مجازی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بر گزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵ - 12August 2024

برگزاری کارگاه جهاد تبیین با محوریت نقش لرستان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، کارگاه جهاد تبیین با محوریت نقش لرستان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و حضور تاثیر گذار در فضای مجازی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار شد.

این کارگاه با تدریس سرهنگ سپهوند معاونت سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و با حضور سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، کارکنان و کادر وظیفه این اداره کل بر گزار شد.

در این کار گاه جهاد تبیین سرهنگ «سپهوند»با اشاره به روحیه غیرت و سلحشوری قوم لر، به نقش لرستان در حوادث تاریخی کشور بویژه در دوران معاصر و مبارزه مردم این استان با رژیم پهلوی اظهار داشت: ولایتمداری و عشق به اهل بیت (ع) از ویژگی‌های مهم مردم ایران به خصوص لرستانی‌ها است.

وی به نقش لرستان در مبارزات انقلابی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: آمار بالای شهدا، ایثار گران، آزادگان استان لرستان نشان از عزم راسخ این مردم در دفاع از ارزش‌های ملی و مذهبی دارد.

سپهوند در ادامه با اشاره به مسائل روز مانند شهادت اسماعیل هنیه رهبر سیاسی جنبش حماس، گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در گسترش جبهه مقاومت بی بدیل هست و دشمن صهیونیستی با حمایت هم پیمانان جنایتکارش، در راستای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و کم رنگ جلوه دادن توان نظامی کشور عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار