فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

بسیج محل پرورش انسان‌های عاشورایی است

سردار فرجی گفت: پایگاه بسیج محل پرورش انسان‌های عاشورایی، ولایتمدار و افرادی است که به دنبال اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۸۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ - 12August 2024

بسیج محل پرورش انسان های عاشوراییستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی،‌ سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در هشتمین جشنواره مالک اشتر بسیج شهرستان شیروان اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل بخش کوچکی از عملکرد پایگاه‌ها و رده‌های بسیج برگزار می‌شود.  

وی افزود: برکات بسیج که به فرمان امام خمینی ایجاد شد همچنان بعد از ۴۵ سال در عرصه‌های مختلف در این مملکت جاری است. پایگاه بسیج محل پرورش انسان‌های عاشورایی، ولایتمدار و افرادی است که به دنبال اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
 
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: بسیج از ولایت فرمان می‌گیرد، چرا که بسیج زیر چتر هیچ حزب و جریان سیاسی نبوده و نخواهد بود و همواره در کمک به دولت‌ها و خدمتگزاری به مردم عزیز بوده است.
 
در پایان این جشنواره از ۲۷ رده موفق بسیج شهرستان شیروان با حضور سردار فرجی فرمانده سپاه استان و مسئولین شهرستان تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار