رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی:

رسانه‌ها باید مطالبه‌گر وعده‌های مسئولان و مشکلات مردم باشند

حجت الاسلام ایروانی گفت: رسانه‌ها باید مطالبه‌گر وعده‌های مسئولان و مشکلات مردم باشند و در این زمینه می‌توانند پلیس را برای خدمت موثرتر به مردم همراهی کنند.
کد خبر: ۶۸۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ - 12August 2024

اقتدار پلیس برای امنیت مردم و جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی،‌ حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسین ایروانی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در آیین تقدیر از فعالان رسانه‌ای استان در حوزه انتظامی که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: فراجا در همه شرایط و همه مکان‌ها حضور پیدا می‌کند تا امنیت مردم در جامعه را تامین و تضمین کند.

وی افزود: در حوزه راه‌های درون و برون شهری، حضور پلیس برای تامین امنیت مردم، حفظ جان آنها، جلوگیری از هرج و مرج و خسارات انجام می‌شود و در گرمای تابستان و سرمای زمستان در جاده‌ها و خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند.
 
این مسئول ادامه داد: پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس آگاهی نیز برای تامین امنیت جامعه و مبارزه و مقابله با مجرمان و افرادی که تهدیدکننده سلامت مردم و جوانان ما هستند تلاش می‌کنند و اینها تن‌ها بخشی از فعالیت‌های خدمتگزاران در فراجا محسوب می‌شود.
 
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: مردم اگر مطیع قانون و مجریان قانون باشند، پلیس نیز یک پلیس مقتدر می‌شود و در انجام مأموریت‌هایش موفق‌تر از گذشته عمل می‌کند.
 
وی در پایان، قدرت و نفوذ رسانه‌ها را بسیار بالا دانست و افزود: رسانه‌ها باید مطالبه‌گر وعده‌های مسئولان و مشکلات مردم باشند و در این زمینه می‌توانند پلیس را برای خدمت موثرتر به مردم همراهی کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار