فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

تردد یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی

سردار «حاجیان» پیش بینی تردد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی خب رداد.
کد خبر: ۶۸۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ - 12August 2024

تردد یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گیلانغرب اظهار داشت: امسال با مجموعه اقدام های صورت گرفته و رفع برخی نواقص مربوط به سال های گذشته، مرز خسروی پذیرای تعداد بسیار بیشتری از زائران اربعین خواهد بود.

وی با اشاره به تردد ۸۰۰ هزار زائر اربعین در سال گذشته از مرز خسروی، افزود: پیش بینی می شود در اربعین امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر امام حسین (ع) پایانه خسروی را برای تردد خود انتخاب کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بخش قابل توجهی از زائرانی که مرز مهران در استان ایلام را برای تردد خود انتخاب کرده اند نیز از استان کرمانشاه عبور خواهند کرد که با احتساب این دسته از زائران، پلیس کرمانشاه به بیش از ۲ میلیون زائر خدمات رسانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۶۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه محل تردد زائران اربعین خواهد بود، گفت: برای کنترل این محورها بیش از ۱۸۰ تیم پلیس راه و راهور به صورت شبانه روزی حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر ۱۰۰ دوربین هوشمندی که در محورها تردد خودروها را رصد می کنند، در طول محورهای مواصلاتی، از پایش پهبادی که تصاویر ضبط شده را به طور مستقیم به قرارگاه عملیاتی اربعین ارسال می کنند، استفاده خواهیم کرد.

سردار حاجیان یادآور شد: این اقدام در راستای عمل به دستورات فرماندهی کل فراجا مبنی بر هوشمندسازی تجهیزات به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین صورت می گیرد.

وی همچنین با اشاره به فعال بودن ۵۸ گیت در پایانه مرزی خسروی، از آمادگی افزایش آن ها به ۱۰۰ گیت جهت تسهیل در عبور و مرور زائران خبر داد و گفت: امسال مدت زمان توقف زائران در این گیت ها به کمتر از پنج ثانیه خواهد رسید.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد : در همین راستا پلیس به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به ایجاد پاسگاه های فرماندهی در ۹ نقطه از مسیر محل تردد زائران اربعین کرده که یکی از آن ها شهرستان گیلانغرب است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، امنیت شهرستان گیلانغرب را مطلوب و این دیار را از امن ترین شهرهای استان معرفی کرد و گفت: فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان شبانه روز پای کار بوده اند تا امنیت فعلی حاصل شود.

وی تصریح کرد: امنیت شهر و جامعه خط قرمز پلیس است و به طورقطع همه همکاران ما در استان کرمانشاه تلاش می کنند تا آرامش را به مردم هدیه کنند و در این راه مقدس نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

سردار حاجیان همچنین با قدردانی از تلاش های فرمانده سابق انتظامی گیلانغرب، ابراز امیدواری کرد تا فرمانده جدید بتواند بیشتر از قبل خدمات لازم را به مردم گیلانغرب ارائه کند.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های سرهنگ «منصور محمدی» فرمانده سابق، سرهنگ «عبدالرضا شهبازی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان گیلانغرب معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها