معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تردد حدود ۴۰۰ زائر از شرقی‌ترین دروازه طریق الحسین (ع)

احمدیان از تردد حدود ۴۰۰ نفر زائر اربعین حسینی از پایانه مرزی ریمدان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ - 12August 2024

تردد حدود ۴۰۰ زائر از شرقی‌ترین دروازه طریق الحسین(ع)به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد یاسین احمدیان» معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از ۱۶ تا ۲۰ مرداد حدود ۴۰۰ زائر برای حضور در مراسم اربعین حسینی از مرز ریمدان تردد کردند.

وی ادامه داد: به منظور نظارت بر روند اعزام زائران اربعین حسینی به مرزهای غربی کشور، بازدیدها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این بازدیدها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آنها از جمله اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره‌کل بوده است.

این مسئول تصریح کرد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی جنوب استان بر روند جابجایی زائران حسینی نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آن‌ها را به کمیسیون‌های ذیربط ارجاع خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار