مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان

خدمت در انقلاب اسلامی روحیه جهادی می‌طلبد

حجت الاسلام هاشمی گفت: خدمت در انقلاب اسلامی روحیه جهادی می‌طلبد و انتظار می‌رود در همه ادارات ایثارگران دیده بشوند، حرفشان شنیده و مشکلات آنان برطرف شود.
کد خبر: ۶۸۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ - 12August 2024

خدمت در انقلاب اسلامی روحیه جهادی می‌طلبدبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «هبت‌الله هاشمی»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز ۲۱ مردادماه، در برگزاری کارگاه آموزشی توجیه قوانین و مقررات قانون جامع خدمات ایثارگران در جمع مشاورین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان، با گرامیداشت ایام اربعین اظهار داشت: فصل مشترک همه ما در این جلسه خدمت‌رسانی به ایثارگران است و هر فرد در دستگاه خود باید به این مهم توجه داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه بیشتر ادارات استان در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه هدف ایثارگر قوی عمل می‌کنند، افزود: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها در عرصه خدمت به جامعه هدف ایثارگر به نقشه راه عمل کنند.

وی ادامه داد: مشاورین صرفاً نقش مشورت‌دهنده ندارند و در ادارات با تلاش برای رفع مشکلات ایثارگران می‌توانند نقش اجرایی داشته باشند.

هاشمی بیان کرد: خدمت در انقلاب اسلامی روحیه جهادی می‌طلبد و انتظار می‌رود در همه ادارات ایثارگران دیده بشوند، حرفشان شنیده و مشکلات آنان برطرف شود.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار