در آستانه هفته دفاع مقدس؛

کرج میزبان بزرگداشت حماسه‌سازان دفاع مقدس خواهد بود

در آستانه هفته دفاع مقدس، جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان کرج با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد. در این جلسه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تجلیل از رزمندگان اسلام و پاسداشت مقام شامخ شهدا به تصویب رسید.
کد خبر: ۶۸۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ - 12August 2024
کرج میزبان بزرگداشت حماسه‌سازان دفاع مقدس خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران، جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان کرج با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، «یحیی رمضانی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و تمامی اعضای شورا برگزار شد.
 
در این جلسه، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری مراسم باشکوه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان کرج به منظور قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های این عزیزان در دوران دفاع مقدس مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
 
یحیی رمضانی فرماندار ویژه شهرستان کرج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، بر اهمیت حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و برگزاری چنین مراسمی را اقدامی ارزشمند در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدا دانست.
 
سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز نیز در این جلسه، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم قدردانی کرد.
 
در این جلسه، اعضای شورای پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان کرج ضمن ارائه پیشنهادات و نظرات خود، بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تاکید کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار