آخرین تحولات جنگ غزه؛

حملات شدید هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به خان‌یونس

با ورود به سیصد و یازدهمین روز عملیات «طوفان‌الاقصی»، حملات رژیم صهیونیستی و بمباران نوار غزه اوج گرفته و کشتار و قتل عام مردم غزه هر روز بیشتر از روز‌های قبل می‌شود.
کد خبر: ۶۸۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ - 12August 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: سیصد و یازدهمین روز از انجام موفقیت‌آمیز و غافلگیرانه عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد؛ عملیاتی که به دنبال آن صهیونیست‌ها برای کاهش فشار روانی این شکست غیرقابل ترمیم اقدام به حمله هوایی، زمینی و دریایی به نوار غزه کردند که در جریان این جنگ تاکنون نزدیک به ۴۰ هزار شهروند غیرنظامی فلسطین به شهادت رسیده ۹۱ هزار نفر مجروح شدند و البته در پی مقاومت و استقامت آنها، ارتش «اسرائیل» نیز متحمل تلفات و خسارات فراوانی شده است، ضمن اینکه تغییرات و تحولات مرزی مابین رژیم صهیونیستی و لبنان هر لحظه بحرانی‌تر می‌شود.

در ادامه مهم‌ترین تحولات جنگ غزه را می‌خوانید.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه

شبکه المیادین بامداد امروز گزارش داد که بمباران منطقه بنی سهیلا واقع در شرق شهر خان یونس چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های صهیونیستی منزل «جمیل مزهر» معاون دبیرکل جبهه مردمی فلسطین در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خان‌یونس

درگیری مسلحانه مقاومت فلسطین با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

خبر دیگر اینکه، حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری باعث شد نیرو‌های مقاومت در این منطقه برای متوقف کردن متجاوزان وارد عمل شوند.

شبکه المیادین، نیز گزارش داد گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی موفق شدند نظامیان صهیونیست را در ایست بازرسی شمال اریحا واقع در کرانه باختری هدف قرار داده و تعدادی از آنها را زخمی کنند.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خان‌یونس

هلاکت نظامی صهیونیست از مسافت صفر در شهرک «محولا»

شبکه المیادین گزارش داد، گردان‌های قسام تاکید کرد که رزمندگان این گردان‌ها موفق شدند روز گذشته یکی از نظامیان صهیونیست را از مسافت صفر نزدیک شهرک اشغالی محولا در غور اردن واقع در شمال کرانه باختری به هلاکت برسانند.

گردان‌های قسام اعلام کرد مسئولیت عملیات ضدصهیونیستی در شهرک اشغالی محولا را برعهده می‌گیرد.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خان‌یونس

حمله موشکی گسترده به «نهاریا» و ناکامی سامانه گنبد آهنی

منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده به «نهاریا» در شمال شرق شهر «عکا» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بر همین اساس، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه «کابری» در نزدیکی نهاریا شلیک شده که سامانه گنبد آهنین در رهگیری این موشک‌ها ناموفق بوده است.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خان‌یونس

تیم شبکه «العربیه» از غزه اخراج شد

صحافه ۲۴، شبکه تلگرامی غزه الان گزارش داد که تیم شبکه العربیه از نوار غزه اخراج شد.

این شبکه با بیش از یک میلیون و ۷۰۰ دنبال کننده تاکید کرد: تیم شبکه العربیه دیگر نمی‌تواند تحولات نوار غزه را پوشش دهد. اخبار این شبکه درباره فلسطین نباید منعکس شود چرا که العربیه تبدیل به شبکه‌ای برای انتقال دروغ‌های صهیونیست‌ها شده است.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خان‌یونس

درخواست تل‌آویو از سربازان خود برای ترک آذربایجان و گرجستان

شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از نظامیان خود در آذربایجان و گرجستان خواسته این مناطق را ترک کنند.

بنا به دستورات فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی، نظامیان صهیونیستی که به هر دلیلی در این ۲ کشور حضور دارند باید فوراً به اراضی اشغالی برگردند.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خان‌یونس

مجروحیت سه لبنانی در حمله صهیونیست‌ها به شهرک کفرکلا

وزارت بهداشت لبنان امروز در خبری اعلام کرد که در حملات صهیونیست ها به شهرک کفرکلا در جنوب لبنان 3 نفر زخمی شدند.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خان‌یونس

حماس: رژیم صهیونیستی به‌دنبال آتش‌بس نیست

جنبش حماس در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر ثابت کرده به دنبال توافق نیست و جنایات خود علیه مردم غزه را تشدید کرده، از میانجی‌های مصری و قطری خواست تا به جای برگزاری مذاکرات جدید، صهیونیست‌ها را مجبور به اجرای پیشنهاد اخیر آتش‌بس کنند.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خان‌یونس

اذعان رسانه‌های عبری به دروغگویی سران «اسرائیل»

رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند که مقامات صهیونیست از جمله نتانیاهو، گالانت، لیبرمن، گانتز و بن گویر همچنان درباره تداوم جنگ در غزه سخن می‌گویند تا قدرت بازدارندگی تل‌آویو به قدری بزرگ جلوه داده شود که نه جنبش حماس و نه هیچ گروه دیگری توان به چالش کشیدن این رژیم را نداشته باشد.

در گزارش این رسانه‌ها آمده است: از هفت اکتبر سال گذشته میلادی ما این دروغ را ترویج داده‌ایم که وارد جنگ ماهیتی علیه جنبش حماس شده‌ایم. رسانه‌های صهیونیستی اضافه کردند: تل آویو دروغ‌هایی می‌گوید که دیگر کسی آنها را باور نمی‌کند.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خان‌یونس

افزایش شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۸۹۷ نفر

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به عدد ۳۹ هزار و ۸۹۷ شهید رسیده و تعداد زخمی‌ها نیز از رقم ۹۲۱۵۲ نفر فراتر رفته است.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که تعدادی از قربانیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی همچنان زیر آواره‌ها و ساختمان‌های ویران شده هستند و کادر‌های امدادی و دفاع مدنی به علت حملات صهیونیست‌ها قادر به دسترسی آنها نیستند.

حملات شدید هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به خان‌یونس

موشکباران «عین ثالثه» و «هاشلوشا» توسط مقاومت فلسطین

به گزارش الجزیره، صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست‌نشین هاشلوشا در اطراف غزه به صدا درآمد و مبارزان مقاومت فلسطین بار دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را موشکباران کردند.

همزمان منابع خبری از حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند. ضمن اینکه رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از شلیک موشک از خان یونس به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند.

حملات شدید هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به خان‌یونس

در حال تکمیل . . .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار