جنگ را متوقف کنید!

صدای اعتراضی کسی برای نسل‌کشی فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌ها شنیده نمی‌شود! مدرسه‌ها بمباران می‌شود! پناهگاه موشک‌باران می‌شود! هیچ جای امنی وجود ندارد.  
کد خبر: ۶۸۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ - 12August 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: ده ماه از جنگ غزه می‌گذرد، نزدیک به ۴۰ هزار نفر در این جنگ جان خود را از دست داده‌اند،  بیش از ۹۰ هزار نفر مجروح شده‌اند و بیش از ۱۰ هزار نفر مفقودالاثر هستند. گویا خبر بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه از سوی جنگنده‌های صهیونیست‌ها برای جهان عادی شده است.  

جنگ را متوقف کنید!

صدای اعتراضی کسی برای نسل‌کشی فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌ها شنیده نمی‌شود! مدرسه‌ها بمباران می‌شود! پناهگاه موشک‌باران می‌شود! هیچ جای امنی وجود ندارد.  

اصلا فلسطینی‌ها نمی‌دانند که نیم ساعت دیگر یا یک روز دیگر زنده می‌مانند یا نه؟ شب که با استرس از فرت خستگی خوابشان می‌برد، وقتی بیدار می‌شوند، می‌بینند که نه پدر زنده است، نه مادر، نه برادر، نه خواهر و نه همسایه!

شاید زندگی برای آنها چیزی جز غم نیست؛ شاید آنها را به دلیلی نامعلوم، به برهانی ناگفته و به جرمی مجهول محکوم به مرگ کرده‌اند.

جنگ باید متوقف شود ...  

دختر فلسطینی در حالی که گریه می‌کند رو به دوربین فریاد می‌زند: «بابا، عمو، دایی، پسر دایی و پسرعمویم همه شهید شدند.  کمرمون شکست.

هرچی پناه داشتیم رفت.
چقدر از اول جنگ شهید دادیم.
عرب‌ها از اول جنگ چقدر گفتن حمایت‌تون می‌کنیم.  
حمایت نخواستیم جنگ رو متوقف کنید.
هیچی از شما نمی‌خواهیم، حتی غذا هم نمی‌خواهیم، فقط جنگ رو متوقف کنید!»

بله به دنیای مدرن خوش آمدید! دنیایی که در آن مرز‌های جنایت بشر در حال جابجا شدن است و تکه‌تکه شدن انسان‌ها دیگر وحشتناک نیست.

اما نه! باید مثل این دختر فلسطینی برای توقف این جنایت‌ها فریاد زد و باید شمشیر کشید و قیام کرد. باید غرب وحشی را پاسخگو کرد، باید آنها را مجبور کرد که حمایت خود را از این باند تروریست و جنایتکار قطع کنند.  

باید اعراب را که هم‌وطنانشان بیش از هفت دهه است در زیر چرخ‌دنده ماشین کشتار صهیونیست‌ها تکه‌تکه می‌شوند، بیدار کرد.  
دیگر جامعه بشری توان هضم این جنایت آشکار را ندارد!

جنگ باید متوقف و این باند جنایتکار و تروریست مجازات شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها