معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه ثارالله استان کرمان:

صاحبان قلم و رسانه به‌عنوان افسران جهاد تبیین هستند

«رضا موحد» گفت:صاحبان قلم و رسانه به‌عنوان افسران جهاد تبیین باید به خوبی نقش‌آفرینی و در جامعه امیدآفرینی کنند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند.
کد خبر: ۶۸۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 12August 2024

صاحبان قلم و رسانه به‌عنوان افسران جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،امروز «رضا موحد» معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: نقش رسانه در دنیای امروز که جنگ رسانه‌ای است پررنگ است بنابراین می‌توان دریافت چه‌قدر می‌توان تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: صاحبان قلم و رسانه به‌عنوان افسران جهاد تبیین باید به خوبی نقش‌آفرینی و در جامعه امیدآفرینی کنند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند.

 معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه ثارالله استان کرمان به نقش رسانه در نشان‌دادن اقدامات وحشی‌گرایانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم غزه به مردم جهان اشاره کرد و توضیح داد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ این‌گونه نبوده که سران کشورها و افکار عمومی دنیا بر مظلومیت مردم فلسطین تاکید کنند و این نشان از نقش‌آفرینی و اثرگذاری خوب رسانه‌ها در این رابطه بوده است.
 

موحد تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس جدید باید  بهتر از هشت سال دفاع مقدس نقش ایفا کنیم و باید تزریق امید و نشاط را در سطح جامعه داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها