فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

دشمن با رواج مسائل سوء فرهنگی به‌ دنبال استحاله مدارس است

سردار «مهدوی» گفت: دشمن با رواج مسائل سوء فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی به‌دنبال استحاله مدارس ما است.
کد خبر: ۶۸۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ - 12August 2024

دشمن با رواج مسائل سوء فرهنگی به‌ دنبال استحاله مدارس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار پاسدار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در مراسم اختتامیه دوره آموزشی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به‌شدت به‌دنبال استحاله کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و نمی‌توانند آینده رو به پیشرفت انقلاب اسلامی را تحمل کنند زیرا منافع آن‌ها به خطر افتاده و نمی‌توانند افکار و اندیشه باطل خود را در جامع اشاعه دهند.

وی با بیان اینکه ملت‌های آزادی‌خواه جهان با بصیرت‌افزایی و روشنگری ایران اسلامی جلوی استکبار ایستادگی کرده‌اند، گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌ریزی دارند و در این مسیر از طرح‌ريزی بر قشر نوجوان و دانش‌آموز شروع کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استکبار جهانی امروز از سر استیصال به نسل‌کشی و کودک‌کشی رو آورده و قصد دارد ریشه این نسل مقاوم را قطع کند، تصریح کرد: امروز رسالت شما جوانان و نوجوانان مهم‌تر و دشوارتر است چون امروز شما دانش‌آموزان بیشتر از بقیه اقشار جامعه مورد تهاجم دشمن قرار دارید.

سردار مهدوی بر توجه دانش‌آموزان بسیجی بر علم‌آموزی و درس خواندن تأکید کرد و گفت: شما بسیجیان باید در عرصه‌های علمی و فرهنگی نسبت به بقیه دانش‌آموزان پیش‌رو، پیشگام و پیش‌برندگی داشته باشید و زمانی می‌توانید این نقش را ایفا کنید که پیش‌رونده باشید.

وی جوانان و دانش‌آموزان را امید آینده انقلاب اسلامی و این کشور دانست و اضافه کرد: حل مشکلات آینده کشور به‌دست جوانان مؤمن و انقلابی است و برای رفع چالش‌های پیش‌رو باید سطح علمی، تحقیقاتی و پژوهش خود را بالا ببرید با درس خواندن صحیح و علم‌آموزی درست، خودباوری را به دنیا عرضه و مشکلات آینده کشور را حل کنید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دشمن با رواج مسائل سوء فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی به‌دنبال استحاله مدارس ما است که لازم هست تشکل‌های فرهنگی و آموزشی فعال در مدارس، واحدهای بسیج دانش‌آموزی و اولیای مدارس با این توطئه‌ها مقابله و با بصیرت‌افزایی و پاسخ به شبهات در مدارس، هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند.

سردار مهدوی متذکر شد: نیاز هست بسیج دانش‌آموزی در مدارس مطالبه‌گر باشد تا مشکلات و آسیب‌های مدارس با همکاری مسئولان مدرسه شناسایی و با بصیرت‌افزایی این مشکلات رفع شود و در جهت پیشرفت مدارس برای کمک به دانش‌آموزان و آموزش پرورش و امور تربیتی و فرهنگی و علمی گام‌های خوبی را برداريم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار