فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد:

رسانه‌ها امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاورند

سردار «نظری» خاطرنشان کرد: پیروزی مردم در تمام حوادث و فتنه‌ها بخش زیادی به اقدامات رسانه‌ها و خبرنگاران بر می‌گردد، بنابراین رسانه‌ها به‌گونه‌ای اقدام کنند تا امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاورند.
کد خبر: ۶۸۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ - 12August 2024

رسانه‌ها امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاورند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار که به‌همت معاونت روابط عمومی و معاونت سپاه ثارالله استان کرمان و بسیج رسانه استان برگزار شد، اظهار داشت: با نگاه به حوادث و مناسبت‌هایی که از ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ تاکنون گذشته است، یکی از پرکارترین اقشاری که درگیر بودند، قشر پرتلاش و سخت‌کوش اصحاب رسانه و خبرنگاران بوده‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خبرنگاری شغلی پراسترس و سخت، اما جذاب و مهیج است، خبرنگاری شغلی کم‌درآمد اما با خطرات احتمالی است، اظهار کرد: حساسیت این روزها را اصحاب رسانه درک کرده‌اند؛ چراکه یکی از عناصر شکل‌گیری یک مجموعه، اجتماعی و کشور، خبرها، اطلاعات و داده‌هایی است که به آن می‌رسد.

وی با اشاره به اقدامات دشمن علیه کشورمان در زمینه انتشار اخبار وارونه تصریح کرد: دشمنان جنگ سخت هشت ساله، جنگ اقتصادی، تحریم‌های متعدد و اقدامات متعدد دیگری را علیه ما انجام داده‌اند.

سردار نظری ضمن اشاره به انجام عملیات طوفان‌ الاقصی و وعده صادق عنوان کرد: کار عملی و میدانی توسط جمهوری اسلامی ایران انجام شد و انجام کار رسانه‌ای بر اذهان، توسط خبرنگاران انجام شد چراکه دشمن سعی بر تحریف وارونه جلوه‌دادن مسائل دارد و آنان تلاش می‌کنند تا بر ذهن جوانان ما تاثیر بگذارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خبرنگاران که همه جا حضور دارند، قلم‌می‌زنند، امیدآفرینی ایجاد می‌کنند، ابراز کرد:
بسیج تفکر و اندیشه‌ای است که هدف آن حفظ نظام و رسیدن به تمدن نوین اسلامی بر اساس نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌اند، است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در راستای کمک به مردم، اهداف نظام، امنیت، ایجاد امید گام برمی‌دارند، بیان کرد: دشمن در زمینه سانسور اتفاقات کشورمان حرکت می‌کنند، اما وظیفه خبرنگاران این است، اقداماتی انجام دهند تا به اهداف بلند نظام و انقلاب برسیم.

سردار نظری گفت: کار شما خبرنگاران توجه به تاریخ و ماندگار کردن لحظات است و تبیین‌گری حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و امام سجاد علیه‌السلام بعد از حادثه عاشورا برای ما به‌عنوان راهکار و الگوست، بنابراین خبرنگاران و رسانه‌ها کار خود را با این موضوع پیوند دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه رسانه‌های به اتفاقات انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، اقدامات منافقین ابتدای نظام و غیره توجه و در این زمینه اقدام کنند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برهه‌ها از نظر تاریخی در نظام، ایامی است که در آن قرار دهیم، از طوفان الاقصی تاکنون جریان‌هایی متعددی به‌وجود آمد از جمله حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان، حادثه کنسولگری که این حوادث از سوی دشمنان و تروریست‌ها به این منظور بود تا توجه‌ها از فلسطین به ایران برگردد.

وی با بیان اینکه دشمن از حوادث و اتفاقات سوءاستفاده می‌کنند تا اذهان را به جای دیگر معطوف می‌کنند، تصریح کرد: انجام عملیات وعده صادق و قطعاً پاسخی که در قِبال به‌شهادت رساندن شهید هنیه داده می‌شود، نشان‌دهنده قدرت نظام و خواسته مردم است.

سردار نظری تاکید کرد: ایجاد قدرت تشخیص و جداسازی تحریف در جامعه باید توسط رسانه‌ها مدنظر قرار گیرد، چراکه این روزها دشمنان تلاش می‌کنند در بین افراد جامعه ایجاد شبهه‌افکنی کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: در سال‌های اخیر کارهای خوبی انجام داده‌اید، اما شاید کافی نباشد، بنابراین باید بر روی مسائل با آگاهی، هوش مصنوعی و غیره بیشتر کار کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان کار پژوهی برای ضربه زدن به حریف انجام می‌دهند، ابراز کرد: این سال‌ها ایران به دلیل رویکرد و اقداماتی که انجام داده و باعث بیداری همه آزادگان جهان و مسلمانان شدند، دشمن بر روی این موضوع تمام توان خود را گذاشته تا دنیا به شرایط قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برسد.

سردار نظری خاطرنشان کرد: پیروزی مردم در تمام حوادث و فتنه‌ها بخش زیادی به اقدامات رسانه‌ها و خبرنگاران بر می‌گردد، بنابراین رسانه‌ها به‌گونه‌ای اقدام کنند تا امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار