مدیرکل بهزیستی یزد:

حضور در جبهه‌ها اتفاقی بود که لیاقت هر کسی نبود

ابهت گفت: کشور ما درگیر اتفاقی به نام جنگ بود که حضور در جبهه‌ها و لیاقت حضور در جبهه‌ها اتفاقی بود که برای هرکسی وجود نداشت و افرادی ایثارگر حضور پیدا کردند و از جان خود مایه گذاشتند. 
کد خبر: ۶۸۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 12August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «ابهت» مدیرکل بهزیستی استان یزد در آیین رونمایی از کتاب «آقای شوفر» خاطرات جانباز ایثارگر «سید علی اکبر دهقان بنادکی» که امروز با حضور سرهنگ «محمدحامد حرزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد، در سالن همایش رسول اکرم اداره کل بهزیستی استان یزد برگزار شد اظهار داشت: انسان موجودی پیچیده نیست، خداوند او را از یک خاکی که حتی مرغوب هم نبود روح خدایی را در او دمید و این انتزاج را به تدبیر آموزش و تربیت گذاشت و اینکه ببیند خواستن به کدام سمت جز میل پیدا می‌کند، روح خدایی یا خاک، افضل الملائمه می‌شود یا خیر. 

وی افزود: مجموعه سازمان بهزیستی برخواسته از دل انقلاب بعد از پیروزی شکوهمند اسلامی با دسترنج رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تشکیل شد و یک سری خدمات مردمی و انسان دوستانه که در نوع خود بینظیر است. 

ابهت ادامه داد: تمام کسانی که در قرآن کریم به تکریم آنها سفارش شده است، سالمند، زنان بی سرپرست، ایتام، معلولان و هرکس که جبر زمانه به او سخت گرفته است جامعه عمل ماست و ما با کمال افتخار عزیزان بازنشسته و پرسنل حلضر در سازمان بهزیستی افتخار می‌کنیم و تلاش میکنیم بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم. 

مدیرکل بهزیستی ادامه داد: در کنار این موضوع، کشور ما درگیر اتفاقی به نام جنگ بود که حضور در جبهه‌ها و لیاقت حضور در جبهه‌ها اتفاقی بود که برای هرکسی وجود نداشت و افرادی ایثارگر حضور پیدا کردند و از جان خود مایه گذاشتند. 

وی ادامه داد: دو مقوله کار در سازمان بهزیستی و لیاقت حضور در جبهه نصیب بعضی افراد از جمله رزمنده «دهقان» بود که افتخار سازمان بهزیستی یزد است و خدمات بسیاری را ارائه داد و اخلاق این رزمنده زبانزد همه است. 

مدیرکل بهزیستی استان یزد در پایان از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد که کتاب ارزشمندی را به چاپ رساندند و گفت: انشالله این خدمات باعث عاقبت بخیری و سلامت همه عزیزان باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها