مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فرهنگ دفاع مقدس سپر بلای نسل امروز در مقابل تهاجم دشمنان است

سردار مرادحاجتی گفت: از زمانی که دشمن روی قشر نوجوان و جوان ما تاثیر گذاشته و سرمایه گذاری کرده، بیش از پیش متوجه غفلت‌های زیادی بابت این نسل آینده ساز شده‌ایم که باید جبران شود.
کد خبر: ۶۸۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 12August 2024

فرهنگ دفاع مقدس سپر بلای نسل امروز در مقابل تهاجم دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر «عبدالله حبیبی» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان پیرامون همکاری‌های مشترک بین دو نهاد گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر اهمیت پرداختن به نسل دانش آموز اشاره کرد و اظهار داشت: از زمانی که دشمن روی قشر نوجوان و جوان ما تاثیر گذاشته و سرمایه گذاری کرده، بیش از پیش متوجه غفلت‌های زیادی بابت این نسل آینده ساز شده‌ایم که باید جبران شود.

سردار مرادحاجتی فرهنگ دفاع مقدس را سپر بلای نسل امروز در مقابل تهاجمات دشمنان دانست و گفت: این فرهنگ، محتوایی همچون راهیان نور، راهیان پیشرفت، محور مقاومت و بسیاری مکتب‌های دیگر را تولید کرده و این‌ها همه می‌تواند باعث تحول در نسل نوجوان ما شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان درخواست ملحق شدن یکی از مدارس شهرستان خرمشهر به موزه دفاع مقدس این شهر را مطرح کرد و یادآور شد: بیشترین آمار زائران راهیان‌نور کشور را جامعه دانش آموزی تشکیل می‌دهند و ما قصد داریم از فضای این مدرسه جهت راه اندازی یک سالن آمفی تئاتر و کتابخانه دفاع مقدس برای نسل جوان استفاده کنیم.

حبیبی نیز از آمادگی این اداره کل برای هرگونه همکاری در حوزه دفاع مقدس خبر داد و افزود: فرهنگ دفاع مقدس متعلق به همه نسل‌ها و سلیقه‌هاست و خوزستان مهد این فرهنگ است و چه جایی بهتر از خرمشهر قهرمان که بتوانیم کارهای فرهنگی مشترکی را ارائه بدهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار