دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران خبر داد؛

خدمت رسانی مواکب رضوی مازندران به زائران اربعین حسینی

«امامزاده» از استقرار و خدمت رسانی مواکب رضوی مازندران به زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳ - 12August 2024

خدمت رسانی مواکب رضوی مازندران به زائران اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محمد اسماعیل امامزاده» دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران امروز در حاشیه آئین افتتاح دفتر جدید دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی قائمشهر اظهار داشت: سال گذشته به همت خادمیاران رضوی استان بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان خدمت متنوع فرهنگی و اجتماعی به نیازمندان استان ارائه شد که این کمک‌ها در سه ماهه نخست امسال به جامعه هدف ۳۵ میلیارد تومان بوده است.

امامزاده، مازندران را یکی از استان‌های مطرح کشور در امر ثبت نام و فعالیت خادمیاران امام رضا (ع) عنوان و خاطرنشان کرد: حدود ۱۶ هزار سر خادمیار ثبت نام شده در ۲۲ شهرستان استان، ضمن سازماندهی مشغول فعالیت هستند.

وی تعداد کانون‌های خادمیاری رضوی مازندران را بیش از ۸۰۰ کانون اعلام کرد و ادامه داد: ۵۰۰ کانون محلی و ۳۰۰ کانون در سطح تخصصی با ۴۷ نوع خدمت اجتماعی و فرهنگی مشغول فعالیت هستند.

این مسئول، طبخ و توزیع غذای گرم، توزیع سبد‌های کالا و انجام اردو‌های جهادی با محوریت کانون سلامت را از برنامه‌های محوری کانون‌های خادمیاران رضوی استان در ماه‌های محرم و صفر برشمرد که در هر اردوی جهادی از۳۰ تا۱۵۰ میلیون تومان داروی مورد نیاز برای درمان بیماران محروم توزیع می‌شود و ذبح ماهیانه ۵۰ راس گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان هم از دیگر خدمات کانون‌های خادمیاران رضوی در مازندران است.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران بیان کرد: همچنین استقرار و ارائه خدمات مواکب در مرز مهران برای پذیرایی از زائران اربعین امام حسین (ع) و در مازندران در سایر شهر‌های برای پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی و نهایتا اعزام چهارده مواکب بعد از اربعین امام حسین (ع) به مشهدالرضا در دهه پایانی سفر و سالروز شهادت امام رئوف وپذیرایی روزانه زائران حرم رضوی با توزیع ۲۰ هزار وعده غذا از جمله فعالیت‌های کانون‌های خادمیاران رضوی مازندران خواهد بود.

در پایان این مراسم که آیت الله «علی معلمی» عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از دیگر مسئولان و خادمیاران نیز حضور داشتند، «سید قاسم نوربخش» به عنوان دبیر جدید کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائمشهر معرفی و از خدمات «محمد صادق فاضل زاده» قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار