جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اردکان برگزار شد

در راستای لزوم توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸ - 12August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در راستای لزوم توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اردکان برگزار شد.

حجت الاسلام «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان در این نشست ضمن تشکر از زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه ترویج فرهنگ نماز در ادارات، اظهار داشت: وقتی خود ما واقعا به نماز معتقد باشیم و باور کنیم که نماز در زندگی فردی و اجتماعی تأثیر دارد و اگر جامعه ما اهل نماز باشند، رو به اصلاح می‌رود و بسیاری از مشکلات حل می‌شود که این تصریح کلام خداوند است، برای ترویج نماز بدون بخشنامه و روال اداری تلاش می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر افزود: اگر ما می‌بینیم در جایی نماز می‌خوانند و دوباره مشکل وجود دارد باید ببینیم آن نماز چه مشکلی دارد چرا که طبق تصریح آیه قرآن، نماز واقعی باعث اصلاح فرد و جامعه می‌شود.

اولویت باید پاسخگویی به مردم باشد

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات، افزود: اولویت باید پاسخگویی به مردم باشد و اقامه نماز در ادارات اگر در روند پاسخگویی به مراجعین خللی ایجاد نکند، اشکالی ندارد.

امام جمعه اردکان با بیان اینکه در زمینه اقامه نماز جماعت در اماکن عمومی مثل بازار باید شرایط کسبه نیز در نظر گرفته شود، گفت: به گونه‌ای برنامه ریزی شود که شاهد حضور حداکثری کسبه و بازاریان در نماز جماعت باشیم.

در این نشست در خصوص مسائل و مشکلات اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردکان و راهکار‌های رفع این مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها