مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

همایش تجلیل از بانوان تاثیر گذار حوزه دفاع مقدس برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: همایش تجلیل از بانوان تاثیر گذار در دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ - 12August 2024

همایش تجلیل از بانوان تاثیر گذار حوزه دفاع مقدس برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، سرهنگ علی کلوندی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس که در سالن جلسات سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار شد اظهار داشت: در اولین روز ویژه برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس امسال همزمان با سراسر کشور همایش تجلیل از بانوان تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی در ادمه گفت به ساختار تجلیل شوندگان در همایش اشاره کرد و گفت: دسته اول تجلیل شوندگان بانوانی هستند که به طور مستقیم در میدان جنگ حضور داشتند وبه حراست از کیان ایران اسلامی پرداختند.

کلوندی در ادامه به نقش بانوان در ستاد پشتیبانی جنگ اشاره کرد وافزود: دسته دومی که در همایش امسال مورد تجلیل خواهندگرفت ، زنان وبانوانی بودند که در ستادهای پشتیبانی دفاع‌مقدس نقش آفرینی کردند.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های‌ دفاع مقدس استان کردستان متذکر‌شد: دسته سوم که مورد تجلیل قرار خواهندگرفت بانوان متاهلی هستند که در دوران دفاع مقدس همراه با همسران خود در مناطق جنگی وعملیاتی حضور داشتتند.

سرهنگ علی کلوندی در ادامه به نقش هنرمندان و فعالان اجتماعی در انتقال مفاهیم ارزشمند دوران‌ دفاع مقدس به عموم جامعه به ویژه جوانان‌ اشاره کرد و گفت: دسته چهارم که در همایش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، بانوان فعال در حوزه نشر مفاهیم ارزش‌های دفاع‌مقدس‌ خواند بود که‌شامل:  اساتید دانشگاه‌ها، هنرمندان، نویسندگان وفعالان اجتماعی می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار